۰
جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۵

ساکت الهامی،گربه سیاه استقلال!

ساکت الهامی در تقابل‌های خود با استقلال تنها یک بار تن به شکست داده است.
ساکت الهامی،گربه سیاه استقلال!
به گزارش مردم سالاری آنلاین،در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نساجی، ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف یکدیگر می‌روند. استقلال پیش از آغاز جام جهانی، آخرین بازی خود را مقابل شاگردان ساکت الهامی انجام خواهد داد.
یکی از نکات جالب و برجسته این مسابقه، تقابل ساکت الهامی با استقلال است که این تقابل در طول فصل‌های مختلف با حواشی و نکات منحصر به فردی همراه بوده است. ساکت الهامی در دوران مربی‌گری خود در بازی‌ها و با تیم‌های مختلف به مصاف آبی‌پوشان پایتخت رفته است.
ساکت الهامی روی نیمکت‌ تیم‌های نساجی و تراکتور به مصاف استقلال رفته است که با این تیم‌ها نتایج مختلفی را به دست آورده است. این مربی در ۲ بازی پرماجرا و پرحاشیه توانست دست استقلال را از رسیدن به جام حذفی کوتاه کند. او در فینال جام حذفی فصل ۹۹-۹۸ با تیم تراکتور در مرحله فینال به مصاف استقلال رفت و با پیروزی در این بازی، موفق شد شاگردان فرهاد مجیدی در کسب جام ناکام کند. همچنین الهامی فصل گذشته با تیم نساجی، بازهم استقلال را در این رقابت‌ها ناکام گذاشت و در ضربات پنالتی موفق شد آبی‌های پایتخت را در مرحله یک‌چهارم نهایی شکست دهد.
الهامی در تقابل‌های خود با استقلال، تنها یک بار تن به شکست داده است که مقابل شاگردان فرهاد مجیدی با نتیجه ۳ بر یک، مغلوب آبی‌پوشان پایتخت شد. به طور کلی الهامی ۶ بار به مصاف استقلال رفته است که ۲ بار با تیم تراکتور و ۴ بار با تیم نساجی مازندران رقم خورده است و یک برد، ۴ تساوی و یک باخت، حاصل کار الهامی در این تقابل‌ها بوده است و باید دید الهامی در هفتمین تقابل خود روی نیمکت تیم هوادار چه عملکرد از خودش برجای می‌گذارد.
کد مطلب: 178677
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *