۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۳

سولماز عباسی بیست و چهارم شد

تنها قایقران زن ایران در بازی‏های المپیک ۲۰۱۲ با کسب عنوان بیست و چهارمی به کار خود در رقابت‌های روئینگ تک نفره سنگین وزن زنان در این بازی‎ها پایان داد.
در چارچوب روز نهم بازی‏های المپیک لندن، امروز شنبه رقابت‏های فینال D مسابقات روئینگ تک نفره سنگین وزن در بخش زنان به منظور تعیین رده‌های نوزدهم تا بیست و چهارم برگزار شد. سولماز عباسی، نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود.

این روئینگ سوار کشورمان در این بخش از مسابقات با ورزشکارانی از ژاپن، آرژانتین، کره جنوبی، مکزیک و پاراگوئه رقابت کرد و با ثبت زمان ۸ دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه در رده ششم گروه خود قرارگرفت و با کسب عنوان بیست و چهارمی به کارش پایان داد.

سولماز عباسی رقابت‏های خود در مسابقات روئینگ بازی‏های المپیک لندن را با عنوان ششمی آغاز کرد. این قایقران زن ایران با کسب جایگاه دومی در گروه بازنده‏ها به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد اما در این مرحله در جایگاه ششم قرار گرفت و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

به همین دلیل عباسی پنجشنبه گذشته رقابت‏های خود را در مرحله نیمه نهایی فینال C و برای کسب عنوان‏های دوازدهم تا بیست و چهارم دنبال کرد اما این روئینگ سوار ایران با زمان ۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه در رده ششم و آخر قرار گرفت و به فینال D رفت.
کد مطلب: 1790
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *