۰
سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۴

پیام تسلیت کواکبیان،به مناسبت درگذشت آیت‌الله اختری

در پی درگذشت مرحوم مغفور آیت‌الله اختری، نماینده استان تهران در مجلس خبرگان، پیام تسلیتی از سوی دکتر کواکبیان، نماینده سابق تهران و نماینده اسبق سمنان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل حزب مردم‌سالاری صادر شد.
پیام تسلیت کواکبیان،به مناسبت درگذشت  آیت‌الله اختری
به گزارش مردم سالاری آنلاین،در این پیام بر خدمات فراوان معنوی آن زنده‌یاد به مردم سمنان و تهران تاکید شده است. متن کامل این پیام به شرح زیر می‌باشد.
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شی
با نهایت تاسف خبر درگذشت زنده‌یاد مرحوم آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی اختری، اولین امام جمعه سمنان و استاد حوزه و دانشگاه و ابوالشهید و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری دریافت شد.
اینجانب که از نزدیک با آن زنده‌یاد سال‌ها آشنایی و دوستی و مراودت زیادی داشتم نسبت به شخصیت علمی و تاثیرگذار آن عالم جلیل‌القدر ادای احترام نموده و بر این باورم که ایشان منشأ خدمات فراوان معنوی نسبت به مردم سمنان و تهران بوده است.
مصیبت وارده را به حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان سمنان و تهران به ویژه مردم غیور شهرستان سرخه و بالاخص خانواده محترم و فرزندان و اخوی مکرم و تمامی وابستگان ایشان تسلیت و تعزیت گفته و علو درجات و حشر و نشر با اولیای الهی و «فرزند شهیدش» نورالله اختری و صبر و اجر بازماندگان را از درگاه احدیت مسألت دارم.
عاش سعیدا و مات سعیدا
مصطفی کواکبیان
1401/08/10
کد مطلب: 179168
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *