۰
سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰

محبی:ساپینتو زحمتکش است

اصلا به داور چیزی نگفتم که کارت بگیرم
مهاجم استقلال معتقد است نمایش خوب استقلال حاصل زحمات ساپینتو و دستیارانش است.
محبی:ساپینتو زحمتکش است
به گزارش مردم سالاری آنلاین،ستاره این روزهای استقلال که گل های مهمی برای آبیها به ثمر رسانده درباره آخرین وضعیتش صحبت کرده است.
چه شد که به استقلال پیوستی؟
همان زمانیکه من با استقلال قرارداد بستم، توضیح کلی درباره این موضوع دادم. مدتی قبل از بستن قرارداد، باشگاه استقلال پیگیر این موضوع بود. خود من همیشه تمایل داشتم که در استقلال به عنوان یک تیم بزرگ و پرافتخار در ایران و آسیا بازی کنم. اما تغییرات مدیریتی که در سانتاکلارا رخ داد، باعث شد پیوستن من به استقلال با تأخیر مواجه شود. ولی در نهایت این اتفاق رخ داد و خیلی خوشحالم که اکنون بازیکن استقلال هستم.
استقلال باشگاه پرطرفداری است، واکنش هواداران از زمان حضورت در استقلال چه طور بوده است؟
از این همه استقبال و لطف هواداران خیلی خوشحال بودم. از زمانی که باشگاه در حال مذاکره با سانتاکلارا بود، هواداران پیام های زیادی را برای من ارسال کردند و پیگیر موضوع بودند. خیلی خوشحالم از اینکه هواداران باشگاه بزرگ استقلال تا این میزان به من لطف دارند و امیدوارم بتوانم جواب محبت آنها را با عملکردم درون زمین بدهم.
کار کردن زیر نظر ساپینتو چطور بوده است؟
آقای ساپینتو یک مربی خیلی خوب، حرفه ای و زحمت کش است. خود او و دستیارانش وقت زیادی را می گذارند. در تمرینات و جلسات آنالیز و نتیجه اش می شود همین فوتبال خوبی که از استقلال می بینید. وقتی استقلال اینقدر خوب بازی می کند، درصد مالکیتش بالاست، موقعیت های گلزنی زیادی را به دست می آورد و در خیلی از بازی ها تیم های حریف فقط برای دفاع کردن می آیند، این نشان دهنده قدرت استقلال است. این ثابت می کند که کادرفنی زحمت می کشد، تیم های حریف را آنالیز می کند، تمرینات خوبی را برایمان در نظر می گیرد و نتیجه همه این زحمات است که باعث می شود ما درون زمین، فوتبال خوبی را ارائه کنیم. به نظر من ایشان مربی خیلی خوب و حرفه ای هستند و ارتباط خوبی با بازیکنان دارند و خیلی خوشحالم که چنین مربی دارم.
بعد از کارت زردی که برابر هوادار گرفتی، همه هواداران نگران شدن که 4 کارته شده باشی و دربی را از دست بدهی. آنجا دقیقا چه اتفاقی افتاد و چرا کارت گرفتی؟
واقعا در آن صحنه اتفاقی نیفتاد که من کارت زرد گرفتم. حتی همه نیمکت نشینان خودمان نیز دیدند و همه آنها شاهد هستند. فکر می کنم داور لب خط نیز می تواند این موضوع را تأیید کند که من نه به داور، نه به تیم مقابل اعتراضی نکردم، هیچی. فقط داشتم با بازیکنان خودمان صحبت می کردم. لحظات پایانی بازی بود و خیلی برایم مهم بود که بازی آخر لیگمان را قبل از جام جهانی، با کسب سه امتیاز به پایان برسانیم. سر همین موضوع در حال صحبت با بچه های خودمان بودم و نه اعتراضی کردم و نه هیچی. برایم جای تعجب داشت که چرا از داور کارت زرد گرفته ام. هر چیزی که بود، گذشته است و نباید درباره گذشته صحبت کنم.
منبع:ورزش سه
کد مطلب: 179188
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *