۰
جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۵

تنش بین دولت و مجلس به زودی آغاز می شود

دولت فشار زیادی برای عزل لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر وزیر بهداشت وارد کرده بود اما وزیر خواستار عزل وی نبود و این خود یکی از دلایل سیاسی برکناری تنها وزیر خانم دولت شد.
ایلنا : نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی، عزل وزیر بهداشت را سرآغاز فصل جدیدی برای تنش بین دولت احمدی نژاد و مجلس نهم شورای اسلامی دانست.
" سید علی محمد بزرگواری " در گفتگو با ایلنا از یاسوج گفت: عزل دکتر دستجردی که از نیروهای اصولگرا و خانواده های معظم شاهد است توسط یک دولت اصولگرا آن هم در آخرین ماه های عمر این دولت کار نادرست و تعجب آوری است.
وی با دفاع از عملکرد وزیر سابق بهداشت و درمان دولت دهم ایران، اظهارداشت: به جرات می گویم که دکتر دستجردی از قوی ترین وزرای دولت دهم بود و تعامل خوبی و قابل تحسینی با مجلس شورای اسلامی داشت.
این عضو اصولگرای مجلس نهم شورای اسلامی افزود: دکتر دستجردی مدیریت بسیار قوی و نگاه خوبی به مناطق محروم داشت و نمایندگان مجلس نیز از وی بسیار راضی بودند.
بزرگواری در پاسخ به این سوال که "به نظر شما عزل وزیر بهداشت و درمان در شرایطی که کمتر از شش ماه به عمر دولت باقی مانده است انگیزه سیاسی ندارد" پاسخ داد: احساس می کنم که به خاطر مسائل سیاسی این عزل صورت گرفت وگرنه عزل وزیری که دارای تمامی شاخص ها است در ماه های آخر عمر دولت معنایی ندارد.
وی افزود: دولت فشار زیادی برای عزل " دکتر لاریجانی " رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر وزیر بهداشت وارد کرده بود اما وزیر خواستار عزل وی نبود و این خود یکی از دلایل سیاسی برکناری تنها وزیر خانم دولت شد.
نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس نهم شورای اسلامی، بحث ارز را یکی دیگر از دلایل سیاسی بودن عزل وزیر بهداشت و درمان عنوان کرد و اظهار داشت: به خواسته های خانم دکتر در این بخش نیز توجهی نشد.
بزرگواری در ادامه از برنامه های نزدیکان دولت برای عزل چند وزیر دیگر خبر داد و یادآور شد: قرار است برخی از وزرای وزارتخانه ها تا پایان دولت برکنار شوند و وزارتخانه ها به صورت سرپرستی اداره شود.
وی افزود: دولت درصدد است تنش جدیدی با مجلس شورای اسلامی را آغاز کند که عزل برخی از وزار سرآغاز این تنش ها خواهد بود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی؛ اقدام کنونی و آینده دولت احمدی نژاد برای عزل وزرا را خلاف منویات رهبر انقلاب ذکر و خاطرنشان کرد: رهبری معظم همواره خواستار آرامش هستند اما دولت در حال برهم زدن این آرامش است.
کد مطلب: 17924
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *