۰
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰

جهش بی‌سابقه قیمت‌ها در بازار خودرو

دناپلاس ۵۴۰ میلیون تومانی شد!
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای پراید، پژو، تیبا، کوییک، رانا و ساینا است.
جهش بی‌سابقه قیمت‌ها در بازار خودرو
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش بی‌سابقه قیمت ها در این بازار است به طوری که در بین خودروها پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ از ۱۷۲ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۱۷۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و ۱۶۸ میلیون تومان قیمت خورده است.
بررسی نوسانات قیمتی در بین خودروهای پژو نیز حاکی از جهش قیمت ها است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۹۹ میلیونتومان در روز گذشته امروز به ۳۰۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و ۳۱۳ میلیون تومان قیمت خورده است.
پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ نیز از یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۸ این خودرو نیز در این مدت ده میلیون تومان گران شده است و یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.
خودرو پژو پارس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۸۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۴ میلیون تومان گران شده است و ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است.
خودروهای تیبا نیز در این مدت گران شدند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۲۰۵ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۲۰۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۱۹۵ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده است.
خودروهای کوییک نیز در این مدت از نوسانات صعودی قیمتی در امان نبوده‌اند به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۷ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.
خودروهای دنا نیز در این مدت گران شدند؛ دنا پلاس‏، اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۱ در حال حاضر ۵۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است و دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز از ۴۰۸ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۴۱۰ میلیون تومان رسیده است.
قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:
منبع:خبرآنلاین
کد مطلب: 179612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *