۰
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۵
ابراهیم فیاض:

زندگی مردم را ویران کردند،بعد می گویند،چرا دانشجوها فحاشی کردند؟

هدف جنبش زنان،رسیدن به ازدواج است
مردم الان به شدت آگاهانه دارند عمل می کنند ۱۵۰ درصد درآمد ایرانی ها خرج مسکن می شود یعنی ۵۰ درصد باید روی پولشان بگذارند تا مسکن تامین کنند بانک هایی که آمدند با خرید اجناس تورم را بالا بردند پول ایران را بی ارزش کردند آنهایی که دلار ۴۲۰۰ را خرج کردند زندگی مردم را ویران کردند و تورم وحشتناک درست کردند.
زندگی مردم را ویران کردند،بعد می گویند،چرا دانشجوها فحاشی کردند؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین،ابراهیم فیاض استاد دانشگاه تهران در جمع دانشجویان این دانشگاه گفت :
امروز زن ها آمده اند مطالبات جنسی خودشان را به عنوان یک زن از مرد بخواهند در واقع جنبش زنانه شروع شده قبلا هم پیش بینی کرده بودم و گفته بودم .این غریزه جنس زنانه است و غریزه گرسنگی غریزه مردانه است و اتفاقا این مطالبه زنانه برای خانواده محوری و ازدواج محوری است که می خواهد به ازدواج برسد.
الان شاهد هستیم که سرمایه های اجتماعی از بین رفت مشارکت اجتماعی ، و خلاقیت اجتماعی که مبتنی بر مشارکت اجتماعی است از بین رفته و تبدیل به شورش شده همین شورش را ما دربحث علوم اجتماعی خلاقیت می گوییم ولی خلاقیت ویرانگر که در یک جاهایی در فرآیند پیشرفت خودش یا ناآگاهنه است یا آگاهانه .
من می گویم مردم الان به شدت آگاهانه دارند عمل می کنند ۱۵۰ درصد درآمد ایرانی ها خرج مسکن می شود یعنی ۵۰ درصد باید روی پولشان بگذارند تا مسکن تامین کنند بانک هایی که آمدند با خرید اجناس تورم را بالا بردند پول ایران را بی ارزش کردند آنهایی که دلار ۴۲۰۰ را خرج کردند زندگی مردم را ویران کردند و تورم وحشتناک درست کردند بعد می گویند می‌گویند چرا دانشجوها فحاشی کردند، دیگر چیزی برای گفتن نمانده بود که بگویند اگر این قصه به همین شکل ادامه یابد قطعا شاهد افزایش چشمگیر ی در بحث خودکشی خواهیم بود .
الان همین دانشگاه بیاد سرتا سر هنر شود همین در ابوریحان که سال به سال باز نمی شود را باز کینم از دانشجویان هنر استفاده کنیم و کنسرت و ارکستر برگزار شود.من همین جا از شما می خواهم تلویزیون اینترنتی پر از موسیقی اصیل شود .
همین جا اعلام می کنم حرفایی که من تا الان زدم و کتاب هایی که نوشتم اگر کسی آنها رو گفته باشد من همه کتاب هایم را به آتش می کشم .
اخیرا در یک مصاحبه دو جمله گفتم جمله آخرم این بود دانشگاه یک واحد آموزشی نیست در واقع یک واحد اجتماعی است صدا وسیما رسانه ضد رانه است تنفر اجتماعی و تنفر ارتباطی ایجاد می کند و مرم راه به سمت رسانه های خارجی پرت می کند .
بارها گفته ام جامعه اگر هنرمند باشد ادبیاتی شود حتما دیندار خواهد شد .
چرا ما فکر می کنیم که از مردم جلوتر هستیم.
منبع:خبرآنلاین
کد مطلب: 179912
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *