۰
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۰

باکو جنبش مردمی نخجوان ایران را تهدید کرد

سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان "جنبش مردمی نخجوان ایران" را تهدید کرد.
باکو جنبش مردمی نخجوان ایران را تهدید کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از خبرگزاری ریپورت، سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان با انتشار بیانیه ای برای تهدید "جنبش مردمی نخجوان ایران" نوشت: اخیراً پیامی ساختگی خطاب به دولت ایران از طرف "جنبش مردمی نخجوان ایران" که یک سازمان ساختگی در تعدادی از شبکه های اجتماعی است، منتشر شده است مبنی بر اینکه گویا مردم جمهوری خودمختار نخجوان بخاطر مواجهه با مشکلات جدی در زمینه های امنیت و آموزش و تغذیه که ناشی از تقصیرات حاکمیت جمهوری آذربایجان است، درخواست الحاق به ترکیب جمهوری اسلامی ایران و در همین راستا استقرار نیروهای مسلح ایران در قلمرو نخجوان شده اند.
سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان که به نظر می رسد افزود: به اطلاع می رسانیم اینگونه موارد که در روزهای اخیر به صورت هدفمند علیه جمهوری آذربایجان اجرا شده است با جدیت بررسی و اقدامات مقتضی اتخاذ می شود. پخش این گونه اطلاعات بی اساس و تحریک آمیز توسط محافل شناخته شده دشمن علیه کشورمان غیرقابل قبول است و موجب انزجار شهروندان ما می شود. دولت آذربایجان و رهبری سیاسی آن ضامن زندگی امن و مرفه مردم در سراسر خاک کشور از جمله جمهوری خودمختار نخجوان است که جزء لاینفک آن است.
گفتنی است اخیرا سازمانی مخفی و مردمی به نام "جنبش مردمی نخجوان ایران" با انتشار اطلاعیه هایی در شبکه های اجتماعی اعلام موجودیت کرده است که نگرانی شدید مقامات باکو را در پی داشته است.
کد مطلب: 179937
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *