۱
۱
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۷
دولت، مدعی حمایت از سلامت مردم شد

دولت تاوان دفاع از سلامت مردم را داد یا وزیر بهداشت؟

دولت در حالی مدعی است تاوان دفاع از سلامت مردم را داده که وزیر بهداشت به خاطر این مساله برکنار شده است
دولت در حالی مدعی است تاوان دفاع از سلامت مردم را داده که وزیر بهداشت به خاطر این مساله برکنار شده است

روزنامه دولتی ایران، در اقدامی تعجب برانگیز، تیتر یک خود را با مدتی تاخیر به موضوع برکناری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص داد و مدعی شد دولت، تاوان دفاع از سلامت مردم را می پردازد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، این اقدام تامل برانگیز روزنامه دولت در شرایطی صورت گرفته که اقدام ناگهانی محمود احمدی نژاد در برکناری مرضیه وحید دستجردی، انتقادات فراوانی را در رسانه ها برانگیخته بود، اما روزنامه دولت، اقدام هماهنگ روزنامه ها در برکناری وزیر بهداشت را که به دلیل نوع برخورد رییس دولت با تنها وزیر زن کابینه بود مقدمه ای برای فتنه جدید توصیف کرد، غافل از اینکه اگر همه رسانه ها در مورد برکناری وزیر بهداشت متفق القول هستند شاید به دلیل اقدام پرسش برانگیز رییس دولت در برکناری او باشد. جالب اینجاست که روزنامه دولت از "هجمه سنگین رسانه ای علیه دولت پس از برکناری وزیر بهداشت" خبر داده و آن را تاوان دفاع از سلامت مردم دانسته است، درحالیکه اغلب رسانه ها و کارشناسان معتقدند در اصل، وزیر بهداشت با انتقادات صریح خود در مورد عدم تخصیص ارز از سوی دولت به دارو و به جای آن تخصیص ارز برای کالاهای غیر ضروری که بیماران را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است، تاوان دفاع از سلامت مردم را با برکناری خود توسط رییس دولت داده است. به نظر می رسد آنچه در مورد وزیر بهداشت رخ داد و پیش از این هم در مورد تعداد زیادی از اعضای کابینه همچون باقری لنکرانی، پورمحمدی، محسنی اژه ای، متکی، پرویز کاظم، وزیری هامانه و ... رخ داده است، حاصل نگاه شخص رییس دولت به اعضای کابینه است که آنها را افرادی فرمانبردار می پسندد که در قبال تمام مشکلات مردم باید سکوت کنند و در غیر این صورت نه تنها به بدترین نحو ممکن از کار برکنار می شوند، بلکه پس از برکناری هم باید شاهد هجمه سنگین رسانه های حامی دولت و حامیان رییس دولت باشند که کل عملکرد یک عضو سابق کابینه را به بدترین شکل ممکن زیر سوال می برند. به نظر می رسد افراد دیگری که برای همکاری به دولت دعوت می شوند از این پس باید با تامل بیشتری در مورد همکاری با دولت دهم تصمیم گیری کنند.

کد مطلب: 18136
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


یاسمن ایمانی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً دولتی با این همه توان و هنر که میتواند همه چیز را به گونه ای دیگر که خودش میخواهد ، نشان دهد و هر جور دلش میخواهد حرف بزند ٰ نوبر است ... واقعاً اینها مردم را چی فرض کردن!!!!؟؟؟/