۰
سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵

چگونه موهای خود را تقویت کنیم؟

این روزها مشکلات مو بیشتر از قبل شده و یکی از دلایل آن ضعیف شدن موها می باشد. افرادی که با چنین مشکلاتی مواجه می شوند دائما به فکر این هستند که چگونه موهای خود را تقویت کنیم .
چگونه موهای خود را تقویت کنیم؟
این روزها مشکلات مو بیشتر از قبل شده و یکی از دلایل آن ضعیف شدن موها می باشد. افرادی که با چنین مشکلاتی مواجه می شوند دائما به فکر این هستند که چگونه موهای خود را تقویت کنیم . تقویت کردن موها سبب افزایش زیبایی، درخشندگی و سلامت موها می شود و مشکلات پوست سر و مو را رفع می نماید. برای تقویت موها راه های مختلفی توسط افراد غیرمتخصص پیشنهاد می شود اما قطعا امتحان کردن تمامی این راه ها زیان هایی را به دنبال دارد.
 اگر شما هم اکنون با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنید و قصد تقویت موهای خود را دارید، اصلا نگران نباشید. ما یک راهکار جادویی برای تقویت موهایتان داریم و آن اوزون تراپی مو است. در این مطلب در مورد اوزون تراپی مو و تاثیرات جادویی آن بر موها اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه می دهیم. اگر به فکر سلامت موهایتان هستید ادامه مطلب را از دست ندهید.
اوزون تراپی مو چیست؟
اوزون تراپی یک روش درمانی برای رفع مشکلات پوست و مو است. کلینیک های زیبایی معمولا با خرید دستگاه اوزون تراپی مو، اقدام به ارائه این خدمت به مشتریان خود می کنند. در این روش، گاز اوزون توسط دستگاه مخصوص به پوست سر تزریق می شود. پس از اکسید شدن این گاز در داخل پوست، پروتئین پیتون به وجود می آید. این پروتئین لایه ای محافظ را بر روی هر تار مو ایجاد نموده که سبب مراقبت از مو در برابر آسیب های مختلف می شود.
 این شیوه درمانی بیشترین تاثیر را بر پوست سر و ساقه مو دارد و با جوانسازی موها به شادابی آن کمک می کند. زمانی که مواد غذایی لازم از طریق اوزون تراپی به پوست سر و موها می رسد، بازیابی سلامت موها تسریع شده و موها به شکل خوش حالت، زیبا و درخشان دیده خواهند شد.
اوزون تراپی مو چگونه انجام می شود؟
افرادی که می خواهند موهای خود را با اوزون تراپی تقویت کنند در مورد روش انجام آن کنجکاو هستند. چالش اصلی این افراد این است که چگونه موهای خود را تقویت کنیم و آیا می توانیم خودمان در داخل خانه به اوزون تراپی موها بپردازیم. قطعا این روش تخصصی باید در مراکز درمانی و توسط یک پزشک متخصص انجام شود تا تاثیرات لازم را داشته باشد.
دستگاه مایکرومیست مخصوص اوزون تراپی مو است که مجهز به یک کابین به اندازه سر انسان می باشد. پزشک متخصص سر شما را در این کابین قرار می دهد و پس از آن با ایجاد جریان آب گرم در دستگاه، دمای کابین به ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.  در این دما تمامی منافذ سطح پوست باز می شوند و مولکول های اوزون به آسانی بر روی ساقه مو و سطح پوست قرار می گیرند و سپس به پیاز مو نفوذ می یابند.
 برای اثر گذاری بیشتر اوزون تراپی، پس از اتمام فرآیند افزایش دما، عملیات کاهش دما توسط دستگاه مایکرومیست آغاز می گردد. بدین شکل منافذ پوست بسته شده و مولکول های اکسیژن در این منافذ محبوس می گردند. از این طریق اوزون تراپی به بهترین نحو انجام شده و سلامت موها بازگردانده خواهد شد.
تاثیر اوزون تراپی بر تقویت موها
همانطور که گفتیم اوزون تراپی با جوانسازی موها سبب ایجاد لایه ای محافظ بر روی ساقه مو شده و مشکلات پوست سر و موها را رفع می کند. اگر بخواهیم به صورت جزئی تر به بررسی این مسئله بپردازیم باید مزایای مختلف این روش درمانی را شرح دهیم. این مزایا به صورت زیر است:
۱- جلوگیری از ریزش مو
زمانی که موها از مواد مغذی بهره مند نباشند دچار ریزش شده و شما را آزار می دهند. ریزش موها در ادامه تشدید شده و حجم موهای شما بیش از پیش کاهش پیدا می کند. زمانی که اوزون تراپی بر روی موها انجام شود دیگر خبری از ریزش مو نیست. این تاثیر مثبت به علت رساندن مواد مغذی به پوست و مو است. از این طریق ساقه و ریشه مو تقویت شده و از شکنندگی موها جلوگیری می شود. این کار برای توقف ریزش موها بسیار مفید بوده و از جمله روش های درمانی برای توقف ریزش مو می باشد.
۲- رفع قارچ و میکروب ها
زمانی که پوست سر ما ضعیف بوده و از مواد مغذی بهره مند نباشد، با مشکلات بسیاری روبرو خواهد شد. یکی از این مشکلات ایجاد قارچ، عفونت و میکروب بر روی سطح پوست است. مشکلات پوست سر بر سلامت موها تاثیر دارد و این موضوع ما را به فکر می اندازد که چگونه موهای خود را تقویت کنیم و به فکر سلامت پوست خود باشیم.
اوزون تراپی با افزایش اکسیژن موجود در خون سبب بهبود گردش خون شده و همین امر منجر به رفع عفونت و قارچ های پوست سر می شود. افرادی که مشکلاتی مانند خارش و شوره سر دارند نیز به همین دلیل اوزون تراپی مو را انتخاب می کنند تا از شر این موارد آزار دهنده راحت شوند.
۳- افزایش ضخامت مو
موهایی که ضخامت اصلی خود را از دست می دهند، ظریف و شکننده می شوند. این کاهش ضخامت اصلا به سود موها نیست و باعث ایجاد موخوره، کاهش حجم مو و از دست دادن حالت طبیعی مو خواهد شد. برای رفع تمامی این موارد می توان اوزون تراپی را انتخاب نمود. این شیوه تخصصی باعث می شود که موها تقویت شده و ضخامت اصلی خود را بازیابی نمایند. پس از آن موخوره نیز رفع شده و موها به حالت طبیعی خود در می آیند. علاوه بر این ساقه موها نیز تقویت شده و منجر به رشد مجدد موها می گردد.
۴- افزایش جذابیت و درخشندگی مو
زمانی که جلوی آینه موهای کدر و وز خود را می بینیم به طور ناخودآگاه نگران شده و می خواهیم بدانیم چگونه موهای خود را تقویت کنیم تا این مشکلات برطرف شوند. اوزون تراپی با رفع مشکل تغذیه موها و تقویت آن، سبب رطوبت رسانی به سطح پوست و مو می شود. بدین شکل موهای خشک، شکسته و نازک به حالت طبیعی در می آیند و به صورت درخشان و زیبا دیده می شوند. پس از اوزون تراپی به علت درخشندگی موها، رنگ آن زیباتر و چشمگیرتر شده و تمامی اینها به علت تقویت موها باشد.
منبع:
https://keratin-shams.com/
کد مطلب: 182127
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *