۱
۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۲
شب گذشته صورت گرفت؛

افطاری نماینده اردکان با حضور خاتمی

در این مراسم جمعی از شخصیت‌ها ازجمله محمد خاتمی، سیدعلی خاتمی، محمدرضا عارف، محمد آسایش سفیر ایران در قطر و محمد فاطمیان معاون وزیر راه و شهرسازی حضور داشتند و نماز مغرب وعشاء به امامت سیدمحمد خاتمی اقامه شد.
افطاری نماینده اردکان با حضور خاتمی
ايلنا نوشت: شب گذشته به مناسبت ۱۴رمضان ۱۴۳۳هجری قمری، مراسم افطار محمدرضا تابش نماینده دوره‌های ششم تا نهم اردکان در مجلس شورای اسلامی در یکی از مساجد مجیدیه جنوبی تهران برگزار شد.



 در این مراسم جمعی از شخصیت‌های یزدی و اردکانی ازجمله حجت الاسلام والمسلمین دکترسید محمد خاتمی (رئیس جمهوری اسبق ایران)، مهندس سید علی خاتمی(برادر و رئیس دفتر سیدمحمد خاتمی دردوره ریاست جمهوری) و دکتر محمدرضا عارف(عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون اول خاتمی در دوران ریاست جمهوری خاتمی ) حضور داشتند.



هم چنین محمد آسایش سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر و محمد فاطمیان معاون وزیر راه و شهرسازی ازجمله دیگر شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند و نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی اقامه شد.



در این مراسم یاد و خاطره اسوه تقوا و اخلاص، مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی (نماینده فقید ولی فقیه در یزد و والد گرامی سید محمد خاتمی) و نیز مرحومه حاجیه خانم بتول سنائی اردکانی(معلم فرهیخته و همسر فقید محمد رضا تابش؛ نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی )، گرامی داشته شد.



در هنگام ترک مراسم توسط رئیس جمهوری اسبق، حضار داخل مسجد و مردم بیرون از آن حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی را با صلوات بدرقه کردند و عکس یادگاری هم با ایشان گرفتند.



این مراسم در سنوات گذشته هم برپا شده است و در آن یزدیها و اردکانیهای مقیم تهران حاضر می‌شوند.
کد مطلب: 1823
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مهدی
سیدی از جنس افتادن به خاک