۰
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۵

مدارس تهران شنبه هم «غیرحضوری» شدند

معاون استاندار تهران از «غیرحضوری» شدن مدارس در روز شنبه (۲۶ آذر ماه) در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس خبر داد.
مدارس تهران شنبه هم «غیرحضوری» شدند
به گزارش مردم سالاری آنلاین،عابد ملکی، با اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، گفت: مدارس تهران برای فردا شنبه ۲۶ آذر ماه هم غیر حضوری شدند.
وی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز جمعه با حضور اعضاء برگزار شد و با توجه به ادامه تشدید آلایندگی هوا مقرر شد شنبه ۲۶ آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری فعالیت کنند.
معاون استاندار تهران افزود: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها نیز طی این روز در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس تعطیل هستند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های ورزشی نیز برای فردا شنبه ممنوع خواهد بود از شهروندان درخواست کرد از ترددهای غیر ضرور خودداری و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.
به گفته ملکی، همچنین فروش طرح ترافیک در روز شنبه متوقف است و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه نیز تا روز یکشنبه متوقف می‌شود.
کد مطلب: 184027
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *