۰
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۳
دشان:

حتی بعضی از فرانسوی‌ها دوست دارند مسی قهرمان شود!

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید حتی بعضی فرانسوی‌ها دوست دارند مسی قهرمان شود.
حتی بعضی از فرانسوی‌ها دوست دارند مسی قهرمان شود!
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اکیپ،دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پیش از دیدار با آرژانتین در نشست خبری گفت: در دیدار نهایی همیشه شرایط پیش بینی نشده ای وجود دارد؛ موقعیت هایی که ما باید خود را با آنها وفق دهیم. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا فردا در فینال مقابل آرژانتین بهترین بازی خود را ارئه دهیم. آرژانتین نیز به نوبه خود با مشکلات خاصی دست و پنجه نرم کرد، آنها در بازی اول مقابل عربستان شکست خوردند که کار برای این تیم سخت شد ولی در ادامه قدرت خود را نشان دادند و به دیدار نهایی راه یافتند. 
او در ادامه گفت: من قبل از بازی نگران یا عصبی نمی‌شوم. هنگام آماده شدن برای چنین مسابقه‌ای، حفظ آرامش مهم است. بازی فینال جام جهانی خاص است. من می دانم که آرژانتینی ها و برخی از فرانسوی ها نیز دوست دارند مسی قهرمان شود. این تیم آرژانتین پشتوانه مردمی بسیار خوبی دارد. انتظار دارم فضای خوبی در فینال باشد، مردم آرژانتین پرشور هستند. این نسبتاً چیز خوبی است زیرا فینال جام جهانی است و باید هم همینطور باشد. ما تیم جوانی داریم که ممکن است کیفیت کمتری نسبت به حریف داشته باشیم ولی در دیدارهای مهم، مدیریت بر احساسات مهم است. آرژانتین هنوز هم می تواند کاری متفاوت انجام دهد.
دشان در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی درباره بنزما برنده توپ طلا گفت: من واقعا نمی خواهم به این سوال پاسخ دهم. سوال بعدی. عذرخواهی می‌کنم.
دیدیه دشان درباره وضعیت مصدوم‌ها تیم ملی فوتبال فرانسه نیز گفت: من قصد ندارم وارد جزئیات شوم، من می دانم که شما علاقه مند هستید درباره این بازیکنان بیشتر بدانید و من آن را درک می کنم. ما همراه با کادر پزشکی به بهترین شکل ممکن شرایط را مدیریت می کنیم تا این بازیکنان را به دیدار نهایی برسانیم.
او درباره کم صحبت بودن کیلیان ام‌باپه نیز گفت:  وقتی باید حرف بزند، حرف می‌زند. او روی زمین متمرکز است، او در وضعیت ذهنی عالی قرار دارد. من هیچ تمایلی به بر هم زدن آرامش و وضعیت روحی او ندارم. 
سرمربی خروس‌ها در پایان درباره ماندن در این تیم گفت: تیم فرانسه همیشه زیباترین اتفاقی بوده که در زندگی حرفه‌ای‌ برای من افتاده است. هم کاپیتان فرانسه بودم و هم الان سرمربی هستم. من خیلی خیلی خوشحالم که در این موقعیت هستم. مهمترین چیز تیم فرانسه است، من در خدمت آنها هستم تا هر زمان که بشود. 
کد مطلب: 184185
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *