۲
يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵

با مردمی ترین هاستینگ کشور آشنا شوید+تخفیف ویژه

پیشنهاد میکنیم پیش از خرید سرور اروپا و ایران، حتما از مشاوره حرفه ای ارائه دهنده بهترین میزبانی وب ایران استفاده کرده و از تخفیف ویژه شتابان هاست برخوردار شوید.
با مردمی ترین هاستینگ کشور آشنا شوید+تخفیف ویژه
افزایش اعتماد مردم نسبت به فضای مجازی باعث شده تا میزان استفاده از خدماتی که در آن ارائه میشود روزانه افزایش پیدا کند. این امر نیاز کسب و کارهای دیجیتال به تجهیزات خدمات رسانی مثل سرور و سرویسهای هاستینگ را افزایش میدهد. بهترین میزبانی وب امروزه در اختیار کسانی است که میخواهند با ایجاد بهترین تجربه برای مشتریانشان سود و رشد کارشان را تضمین کنند.
اگر برای شما هم سوال است که استفاده از یک هاستینگ رایگان چه ایرادی دارد که باید به فکر میزبانی وب باکیفیت باشیم، باید بدانید که با استفاده از هاست بی کیفیت:
  • کندی سایت شما باعث میشود بازدیدکنندگان پس از چند ثانیه وب سایت شما را ترک کنند.
    ترافیک وب سایت به دلیل عدم کیفیت لازم برای خدمات رسانی کاهش می یابد.
    به دلیل عدم فضای کافی امکان اشتراک گذاری محتوای دلخواهتان به شدت محدود میشود.
    در نهایت سایتتان به دلیل عدم رعایت شاخص های کیفی گوگل به اعماق لیست سیاه فرستاده خواهد شد.
شتابان هاست به عنوان مردمی ترین هاستینگ کشور و تخصصی ترین ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، سرور اختصاصی آلمان و خرید سرور اروپا خیال شما را از بابت هاست و سرور راحت می کند. در این مقاله با بررسی مهمترین نکاتی که باید برای تهیه سرویس میزبانی وب بدانید از مردم سالاری آنلاین همراه شما خواهیم بود و هاستینگ شتابان هاست را که از دید مردم انتخاب شده است بررسی کنیم.
ویژگی های میزبانی وب مردمی باکیفیت
با توجه به اهمیتی که سرویس های میزبانی وب روی کیفیت وب سایت ما و رشد کسب و کارمان دارد، بسیار مهم است که بدانیم وقتی صحبت از خرید بهترین میزبانی وب حتی برای کوتاه کننده لینک ها در میان است، باید انتظار چه ویژگی ها و خدماتی را از شرکت ارائه دهنده داشته باشیم.
1.     میزان منابع مورد نیاز
منابعی که برای سرور مجازی یا هاست اشتراکی خود انتخاب میکنید نقش تعیین کننده ای در عملکرد سرویس خواهند داشت. منظور از این منابع رم و سی پی یو برای پردازش و هارد برای ذخیره سازی است.
علاوه بر منابع پردازشی رم و سی پی یو که وظیفه انجام فرایندهای مختلف مثل راه اندازی اسکریپت ها را برعهده دارند، میزان هارد و فضای ذخیره سازی که هاست در اختیارتان میگذارد مشخص میکند که چه میزان محتوایی را میتوانید در سایت خود بارگذاری کنید.
تمام فایلهای مختلف مثل عکس ها، ویدیوها و فایل های اصلی سایت در قسمت هارد ذخیره میشوند. در صورت عدم داشتن منابع کافی قطعا نمیتوان انتظار بالایی از وب سایت خود داشت چرا که عملا تجهیزات کافی برای پاسخگویی به مواقعی که بازدید و ترافیک سایت بالاست را ندارد.
خرید هاست از هاستینگ شتابان هاست میتواند به بهترین شکل نیاز وب سایت یا اپلیکیشن شما را شناسایی و باکیفیت ترین منابع را در اختیار شما قرار دهد.
2.    سرعت بالا در بارگذاری
سرعت پایین بارگذاری و استفاده از خدمات مختلف سایت دو لطمه جدی نه تنها به سایت بلکه به کسب و کار شما میزند:
  1. از دست دادن مشتریان و بازدیدکنندگان سایت
    کسب امتیاز منفی از سوی موتور جستجوی گوگل
متاسفانه این دو عامل همچنین با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند، یعنی امتیاز گوگل باعث کمتر دیده شدن شما و جذب بازدیدکنندگان کمتر نیز خواهد شد.
بازدیدکنندگان سایت شما انتظار دارند زمانی که آدرس آن را وارد کردند یا در گوگل روی آن کلیک میکنند، در کمتر از 2 ثانیه کل سایت برای آنها قابل استفاده باشد. اگر این زمان بیشتر طول بکشد احتمال بستن و ترک سایت به شدت بالا میرود.
همچنین ناظر بزرگ دنیای وب سایت ها گوگل، از سرعت بارگذاری سایت به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی امتیازدهی استفاده میکند؛ بنابراین عملکرد کند سایت شما نه تنها به سئو (SEO) سایت شما لطمه میزند بلکه باعث از دست دادن مشتری خواهد شد.
اگرچه سرعت سایت به عوامل مختلفی از طراحی گرفته تا برنامه نویسی آن بستگی دارد، خرید هاست از میزبانی وب شتابان هاست با پردازنده قدرتمند و فضای کافی میتواند سرعتی بی نظیر به عملکرد سایت شما بدهد.
3.  پشتیبانی و خدمات پس از فروش
در استفاده از هاست ممکن است مواقعی پیش بیاید که با یک سوال یا مشکل مواجه شده اید و نمی توانید آن را به تنهایی برطرف کنید. این مشکلات همچنین ممکن است گاها به از دسترس خارج شدن سایت شما منجر شوند و اینجاست که یک تیم 24 ساعته حرفه ای باید آماده رفع مشکل شما باشد.
بصورت ایده آل، زمانی که یک شرکت ادعا دارد بهترین میزبانی وب را در اختیار شما قرار می دهد، باید بتواند به روش های مختلف مثل چت آنلاین و پشتیبانی تلفنی به شما خدمات دهی کند تا کوچک ترین مشکلی با سرویس خود نداشته باشید. به این شکل، شما میتوانید فورا و در ظرف چند دقیقه مشکلات سرور مجازی اروپا خود را برطرف کنید.
این دقیقا سیاستی است که شتابان هاست را به مردمی ترین شرکت ارائه دهنده هاست و سرور مجازی اروپا تبدیل میکند؛ یک تیم حرفه ای در کنار سیاست مردم سالاری این مجموعه باعث شده تا رضایت 100 درصدی کاربران و مشتریان این مجموعه را بدست بیاوریم.
4.    انتخاب سرویس مناسب
بطور کلی انواع مختلفی از سرویس های هاستینگ یا میزبانی وب وجود دارد که هرکدام آنها بسته به شرایط کاری، انتظاراتی که از سایت یا پلتفرم خود دارید و هزینه ای که مایلید برای آن پرداخت کنید می توانند برای شما به بهترین شکل عمل کنند.
شناخت انواع این سرویس ها به شما کمک میکند تا با شناسایی نیازهای خود سرویس کارآمدی را انتخاب کنید.
3 نوع اصلی سرویس های هاستینگ که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم شامل موارد زیر میباشند:
  • هاست اشتراکی
    سرور مجازی
    سرور اختصاصی
     
- هاست اشتراکی، اقتصادی از نظر مردم
هاست اشتراکی ارزان قیمت ترین نوع میزبانی وب است که ضمن برطرف کردن نیازهای اولیه هر وب سایت، با داشتن کنترل پنل و محیطی شبیه به یک نرم افزار به شما امکان مدیریت حرفه ای وب سایت و اپلیکیشن خود را می دهد.
شرکت های ارائه کننده خدمات هاستینگ، برای ارائه این سرویس ها معمولا سرورهای قدرتمندی که در اختیار دارند را با استفاده از روش اشتراک گذاری به هاست های کوچک تر تقسیم میکنند و به هرکدام کنترل پنل، سیستم عامل و منابع میدهند.
خرید هاست اشتراکی یکی از بهترین گزینه ها برای کسب و کارهایی است که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند و مایلند با صرف هزینه کم، بیشترین امکانات را در اختیار داشته باشند.
- خرید سرور مجازی اروپا، حرفه ای و پرکاربرد
سرور مجازی (VPS) یکی از روش های حرفه ای میزبانی وب است که با استفاده از آن تقریبا 90 درصد امکانات یک سرور اختصاصی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. وی پی اس ها با روش مجازی سازی از سرورهای اصلی جدا میشوند و به هرکدام میزان مشخص و تعیین شده ای از منابع داده میشود.
مزیت بزرگی که خرید سرور مجازی اروپا نسبت به هاست اشتراکی دارد، اشتراکی نبودن منابعی است که سایت ها از آن استفاده میکنند؛ در Virtual Private Serverها منابعی که معرفی کردیم بصورت اختصاصی در اختیار کاربران قرار میگیرد.
علاوه بر منابع اختصاصی، موارد زیر برخی از مزایای سرور مجازی اروپا و ایران هستند:
  • دسترسی به تنظیمات اصلی و روت سرور
    امکان تغییر در کانفیگ سرور
    نصب افزونه ها و نرم افزارهای مدنظر
    امکان استفاده از فایروال ها و راهکارهای امنیتی اختصاصی
- خرید سرور اختصاصی اروپا، همه چیز وقف شماست
سرور اختصاصی حرفه ای ترین راهکار برای میزبانی وب و پلتفرم های مختلف است. در دو مدل قبلی با یک سرور مادر سر و کار داشتیم که با روش های اشتراک گذاری و مجازی سازی آن را به بخش های کوچک تر تقسیم می کردند. همانطور که از نام این سرویس مشخص است، تمامی امکانات، منابع و قابلیت های یک سرور تماما در اختیار مجموعه و وب سایت شما خواهد بود.
با خرید سرور اختصاصی آلمان یا لوکیشن های اروپایی دیگر تمامی امکانات یک سرور مجازی، بدون محدودیت هایی که در VPS وجود دارد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
برای خرید سرور اروپا و سرور ایران می توانید از کارشناسان فروش شتابان هاست مشاوره رایگان بگیرید.
کد تخفیف ویژه خرید هاست از شتابان هاست برای عموم مردم
شتابان هاست برای عموم مردم کد تخفیف ویژه ای برای خرید هاست ایران با کد host-iran در نظر گرفته است که می توانید در خرید از این کد استفاده نمایید.
بسیار خوشحالیم که تا انتهای مقاله با مردم سالاری آنلاین همراه بودید؛ تهیه سرویس هاستینگ مناسب اهمیت زیادی در پیشرفت و موفقیت کسب و کار شما دارد، در این مقاله به 4 نکته مهم در این خصوص پرداختیم:
  1. استفاده از هاست بی کیفیت منجر به کسب امتیاز منفی سایت شما میشود.
    علاوه بر سئوی منفی، مشتریان شما امکان استفاده مناسب از سایت را نخواهند داشت.
    برای خرید هاست باید از منابع، سرعت و پشتیبانی شرکت مطمئن شوید.
    سرویس میزبانی وب خود را بسته به انتظارات و نیازهای سایتتان انتخاب کنید.
در آخر پیشنهاد میکنیم پیش از خرید سرور اروپا و ایران، حتما از مشاوره حرفه ای ارائه دهنده بهترین میزبانی وب ایران استفاده کرده و از تخفیف ویژه شتابان هاست برخوردار شوید. 
وب سایت شتابان هاست: www.shetabanhost.com
شماره تماس پشتیبانی شتابان هاست: 02491311031
کد مطلب: 186308
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *