۰
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۸

واکنش فتح الله زاده به رویانیان

ما نباید تیم ها را با کمک های مالی مان نمک گیر کنیم. علی فتح الله زاده با این جمله معنی دار به نوعی رفتار رویانیان را در قبال باشگاه های رقیب در لیگ برتر به نقد کشید...
قدس انلاین: علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت استقلال در گفت و گویی اختصاصی با قدس آنلاین گفت:« شرایط استقلال از جایگاهش در جدول لیگ کاملا آشکار است.
به خوبی تیم جمع و جور شده و داریم به جلو حرکت می کنیم. البته بعضی ها دوست ندارند ما را در این جایگاه ببینند و مدام استقلال را می کوبند اما با قدرت به کارمان ادامه می دهیم. استقلال پتانسیل این را دارد که هفته ها زودتر از سایر تیم ها قهرمان لیگ بشود.»
از فتح الله زاده درباره مشکلات مالی این باشگاه پرسیدیم که او گفت:« مشکلات مقطعی در حال حل شدن است اما اینکه ما بدهی انباشته شده داریم چیزی نیست که پنهانش کنیم.
با این وضعیت کار کردن در آینده بسیار سخت و دشوار خواهد شد و باید هرچه زودتر به این وضعیت سروسامان بدهیم.» نظر مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون کمک مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دیگر تیم ها چیست؟
فتح الله زاده می گوید:« اینکه یک مدیرعامل به تیم های رقیبش کمک می کند به نظر من اصلا حرفه ای نیست و نفس رقابت و مسابقه را زیر سوال می برد. اصولا این سازمان ورزش است که باید پول ها را میان تیم ها تقسیم کندو و وقتی می شنوم یک مدیر صراحتا اعلام می کند به فلان تیم کمک کردم این سوال برایم به وجود می آید که وقتی آن تیم مقابل این مدیرعامل قرارمی گیرد با چه کیفیتی در میدان ظاهر می شود.
ما نباید رقیبان مان را با کمک های مالی نمک گیر خود کنیم. این کار از نظر من اشکال دارد و هرچه زودتر باید جلویش گرفته بشود. متاسفانه اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می دهد که اصلا و ابدا حرفه ای نیست.»
فتح الله زاده در باره مشکلات مالی باشگاه استقلال بیشتر تو ضیح داد:« همان طور که گفتم مشکلات ما مربوط به امروز و دیروز نیست و بدهی عظیمی از گذشته روی دست باشگاه مانده است.»
آیا بازی استقلال مقابل ذوب اهن لغو می شود؟ مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:« ما آماده این بازی هستیم و تا این لحظه به ما درباره اینکه بازی لغو می شود یا خیر چیزی نگفته اند.»
فتح الله زاده حرف هایش را با این جملات تمام کرد:« در اوج بی پولی و مشکلات در ۳ جام مدعی خواهیم بود و خواهید دید که این فصل بهترین سال حضور استقلال در لیگ برتر رقم می خورد. ما بدون شک بیش از یک جام می گیریم.»
کد مطلب: 18632
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *