۰
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۵
لایحه بودجه ۱۴۰۲

سهم خانه‌سازها ۷ درصد شد

در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ بودجه‌ی سه شرکت تابعه وزارت راه و شهرسازی که اجرای پروژه‌های مسکونی و ساختمانی را بر عهده دارند جمعا ۲۲۷۹ میلیارد تومان تعیین شده که حدود ۷.۳ درصد کل بودجه این وزارتخانه را شامل می‌شود.
سهم خانه‌سازها ۷ درصد شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مطابق اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مندرج در جدول شماره ۷ لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور که امروز توسط رییس‌جمهور تقدیم رییس مجلس شورای اسلامی شد بودجه شرکت عمران شهرهای جدید که زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است ۲۷۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.
بودجه شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز ۵۲۲ میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان خواهد بود.
برای سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی نیز در بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۱۴۸۱ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان بودجه تعیین شده است.
برای کل دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی ۳۱ هزار و ۷۰ میلیارد و ۶۹۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در نظر گرفته شده که بودجه ۱۷ دستگاه اجرایی را شامل می‌شود.
بر این اساس سهم سه شرکت تابعه وزارت راه و شهرسازی که اجرای پروژه‌های مسکونی و ساختمانی را بر عهده دارند جمعا ۲۲۷۹ میلیارد تومان تعیین شده که حدود ۷.۳ درصد کل بودجه این وزارتخانه را شامل می‌شود.
کد مطلب: 186571
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *