۰
پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰

نماینده مجلس خطاب به رئیسی: شما کدام تورم را مهار کردید؟

نماینده مجلس خطاب به رئیسی تصریح کرد: چرا تمام نمایندگان مجلس گرفتار بیکاری و وضعیت نابسامان اقتصادی هستند؛ شما کدام تورم را مهار کردید؟ این چه اطلاعاتی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد در این رابطه می‌طلبد مسئولان ذیربط اطلاعات درست را در اختیار رئیس جمهور قرار دهند تا درست تصمیم گیری کند.
نماینده مجلس خطاب به رئیسی: شما کدام تورم را مهار کردید؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رئیس جمهور در مورد بودجه ۱۴۰۱ اظهاراتی را مطرح کردند و به نظر می‌رسد که اطلاعات غلط در اختیار ایشان قرار داده می‌شود؛ درخواست ما به عنوان نمایندگان مجلس این است که حداقل اخبار و اطلاعات درست برای ایشان تهیه شود؛ از نظر رئیس جمهور تورم مهار شده، بیکاری و گرانی کاهش پیدا کرده و درآمدها افزایش یافته، اما مردم از وضعیت فعلی بیش از هر زمانی گلایه‌مند هستند.
شهریار حیدری (نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب) با اشاره به بودجه ۱۴۰۲، گفت: امروز رئیس جمهور در مورد بودجه ۱۴۰۱ اظهاراتی را مطرح کردند و به بودجه ۱۴۰۲ هم گریزی زدند؛ به نظر می‌رسد که اطلاعات غلط در اختیار رئیس جمهور قرار داده می‌شود و در این رابطه درخواست ما به عنوان نمایندگان مجلس این است که حداقل اخبار و اطلاعات درست برای ایشان تهیه شود؛ از نظر رئیس جمهور تورم مهار شده، بیکاری و گرانی کاهش پیدا کرده و درآمدها افزایش یافته است؛ اگر این وضعیت حاکم است پس چرا جوانان از وضعیت فعلی بیشتر از هر زمانی گلایه‌مند هستند.
وی خطاب به رئیسی تصریح کرد: چرا تمام نمایندگان مجلس گرفتار بیکاری و وضعیت نابسامان اقتصادی هستند؛ شما کدام تورم را مهار کردید؟ این چه اطلاعاتی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد در این رابطه می‌طلبد مسئولان ذیربط اطلاعات درست را در اختیار رئیس جمهور قرار دهند تا درست تصمیم گیری کند.
حیدری افزود: ۶۷ نماینده مجلس از یک سال گذشته به موضوع کولبری ورود و طرحی را تدوین کردند و دولت به موازات آن لایحه‌ای تنظیم کرد و پیش از این دو آیین نامه در مورد کولبری در دولت تصویب شد و از دولت انتظار داریم موضوع معیشت مرزنشینان را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد؛ ۱۶ استان مرزی با ۱۵ کشور همسایه هستند و دسترسی به آب‌های آزاد و جغرافیای مناسب داریم، اما با کمال تاسف مردم مرزنشین از کمترین امکانات بهره‌مند هستند؛ ما انتظار داریم قاچاق مهار شود، اما تا زمانی که دولت به مرزنشینان توجه نکند نباید انتظار داشته باشیم که قاچاق مهار شود؛ مرزنشینان قاچاقی نیستند و مخالف قاچاق هستند، اما برای یک لقمه نان حلال ناچار هستند از مرزها عبور کنند و دنبال تامین معیشت خود باشند بنابراین انتظار می‌رود توجه جدی به این موضوع در دستور کار قرار گیرد و نمایندگان نیز به لایحه کولبری رای مثبت دهند.
کد مطلب: 186647
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *