۰
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۱

برگزاری مجدد مذاکرات با غرب فایده‌ای ندارد

محمد خرسند عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره پیشنهاد کشورهای عضو ۱+۵ درباره شروع مجدد مذاکرات گفت: به طور کلی بر این باورم که مذاکرات نتایج خوشایندی را در بر نخواهد داشت زیرا غرب تنها درصدد اتلاف وقت است از این رو برگزاری مجدد مذاکرات هیچگونه فایده‌ای نخواهد داشت.
وی افزود: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران بارها ثابت کرده است که در مذاکرات صادق بوده و اهل گفت‌وگو و مذاکره است اما طرف مذاکره‌کننده یعنی کشورهای غربی هیچگاه مواضع روشنی در قبال ایران نداشته‌اند لذا برگزاری مجدد مذاکرات هیچ گونه تاثیر مثبتی در روند روایط دو کشور نخواهد داشت.

عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مسئولین نظام و شورای عالی امنیت ملی باید با یک تصمیم سنجیده و در چارچوب منافع نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای نشستن مجدد پای میز محاکمه تصمیم‌گیری کنند.

خرسند با اشاره به اینکه غربی‌ها همواره در راستای ساختار‌شکنی گام بر می‌دارند افزود: به طور حتم اگر کشورهای عضو ۱+۵ به مانند مذاکرات قبلی با یک رویکرد غیر شفاف و از موضع قدرت با جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شوند بهتر است مقامات ایرانی نسبت به برگزاری دور جدید مذاکرات دقت عمل بیشتری به خرج دهند.

کد مطلب: 1867
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *