۰
سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۵

ربع سکه در بورس ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان شد

عرضه تا شنبه ادامه دارد
ربع سکه در سومین روز پس از عرضه در بازار سرمایه با قیمت هفت میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز نخست ۱۵۰ هزار تومان ارزان‌تر بود.
ربع سکه در بورس ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،از روز شنبه برای نخستین مرتبه ۵۰۰ هزار قطعه ربع سکه توسط بانک مرکزی در بورس عرضه شد و این عرضه تا شنبه هفته آینده ادامه دارد. بر این اساس در روز شنبه ربع سکه در بورس با قیمت  هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد و در طی معاملات ۲۸۰۰ سکه به فروش رفت.
بازار سرمایه به دلیل صرفه‌جوئی در مصرف گاز در روز یکشنبه تعطیل بود و دومین روز عرضه سکه در بورس به دوشنبه افتاد. طبق آمار در روز شنبه و دوشنبه جمعا ۲۸۰۰ عدد ربع سکه به فروش رفت و ادامه معاملات به امروز موکول شد. طی معاملات امروز ۲۳۰۶ عدد ربع سکه با قیمت هفت میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش رفت. ۵۹۸۹ نفر در معاملات امروز شرکت کردند.
بر اساس این گزارش، همه اشخاص حقیقی بالای ۱۸ سال دارای کد ملی مجاز به انجام معاملات بوده و متقاضیان خرید ربع سکه باید توجه داشته باشند که نماد مذکور دارای معاملات ثانویه نیست. دوره پیش‌ گشایش از ساعت ۹ شروع شده و ساعت ۱۳ خاتمه می‌یابد و راس ساعت ۱۳ حراج تک قیمتی برگزار می‌شود.
کد مطلب: 187073
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *