۰
شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۰

طلا بخریم یا منتظر بمانیم؟

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر در پاسخ به سوال اقتصاد ۲۴ مبنی بر اینکه طلا بخریم یا منتظر بمانیم، گفت: برای ورود به بازار طلا باید دید بلندمدت داشت.
طلا بخریم یا منتظر بمانیم؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین، ابراهیم محمدولی با بیان اینکه چند روز در بورس کالا ربع سکه عرضه شد و بعد از چند روز، عرضه سکه متوقف شد، گفت: توقف عرضه سکه در بورس و افزایش قیمت اونس جهانی و گرانی دلار دست به دست هم داد تا وسانات قیمت طلا و سکه دوباره اوج بگیرد. 
رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تصریح می‌کند: در حال حاضر متاسفانه در وضعیت افزایشی قیمت‌ها قرار داریم و این نوسانات شدید، اجازه مطلوب را به تقاضاکننده نمی‌دهد که به راحتی بتواند تصمیم بگیرد در بازار چه رفتاری داشته باشد و این که خرید کند یا خیر.
محمدولی گفت: تجربه نشان داده که در بحث طلا و سکه اگر سرمایه گذاری برای درازمدت باشد، کسی ضرر نمی‌کند.
وی متذکر می شود: با توجه به این که به پایان سال نزدیک می شویم، ما انتظار داریم آن آرامشی نیاز بازار و اقتصاد است، برگردد. مسوولان هم تلاش می کنند، اما موفقیت آنها گاهی کم و گاهی زیاد است. اما امیدواریم بتوانند آرامش را به بازار و اقتصاد بازگردانند.
این کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه دلیل عمده جهش‌های قیمت ناگهانی طلا و سکه و بعضا کاهشی و شاید اکثریت افزایشی، به بازار ارز برمی گردد، به اقتصاد ۲۴ گفت: دلیل عمده افزایش قیمت طلا و سکه در حال حاضر قیمت دلار است.
کد مطلب: 187354
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *