۰
يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۰

عرضه محصولات جدید ایران دوچرخه در سال جدید

در سومین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت، دوچرخه و اسکوتر تهران که در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزارشد، گروه صنعتی ایران دوچرخ به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه بهمن حضور داشت.ایران دوچرخ در سال جاری، تقریبا در تمامی نمایشگاه‌هایی که گروه بهمن در آن شرکت داشته حضور پیدا کرده و محصولات خود را برای عموم به معرض نمایش گذاشته است. اما سومین نمایشگاه موتورسیکلت تهران، با موضوع تخصصی آن باعث شده است که ایران دوچرخ با دستی پر وارد این نمایشگاه شود
عرضه محصولات جدید ایران دوچرخه در سال جدید
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از پلاس موتو،  شرکت ایران دوچرخ در سال آینده برنامه های زیادی برای عرضه محصولات جدید خود در حوزه موتورسیکلت، دوچرخه، دوچرخه برقی و اسکوتر دارد.
موسوی مدیرعامل ایران دوچرخ در خصوص محصولات این شرکت در نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه با 7 موتوربرقی، 2 مدل تریل و مدل‌های زیادی از اسکوتر حضور داریم. وی افزود: گروه ایران دوچرخ برای سال آینده برنامه های زیادی دارد ؛ عرضه 2 مدل تریل، یک موتور سیکلت خیابانی و البته چند مدل اسکوتر از مهمترین برنامه های این شرکت است.
همکاری ایران دوچرخ با SWM
نام برند SWM را با خودروهایی که سیف خودرو به بازار عرضه کرد میشناسیم. شاسی بلندهایی تقریبا زیبا با امکاناتی جذاب که خب شاید اگر با یک نماینده خوب و معتبر وارد بازار میشد، امروز حال و روز بهتری داشت.
اما برند SWM که در اصل برندی ایتالیایی به شمار می رود، سالهاست که توسط چینی ها خریداره شده و از ایتالیا فقط رنگ پرچم و اعتبارش بر روی این محصولات باقی مانده است. اما این برند در اصل یک تولید کننده قدیمی موتورسیلکت به شمار رفته و بیشتر آنرا با تولید موتورسیکلت ها می شناسند.
اما این روزها اخبار زیادی از این برند در ایران به گوش میرسد، از بازدید مدیران این کمپانی از مجموعه کرمان موتور، بم خودرو و … برای تولید و یا شاید مونتاژ مجدد محصولات سواری این برند گرفته تا آغاز عرضه موتورسیکلت‌های SWM توسط گروه بهمن و مجموعه ایران دو چرخ!

اما محصولی که گروه بهمن برای عرضه در بازار ایران انتخاب کرده است، موتورسیکلتی به نام Varez 125 است. این موتورسیکلت تک سیلندر 4 زمانه توان تولید 15 اسب بخار (11 کیلو وات) قدرت داشته و از یک گیربکس 6 سرعته نیز بهره می برد. وارز 125 دارای سیستم استارت الکتریکی و هندلی بوده و سیستم ترمز چرخ‌های جلو و عقب آن نیز دیسکی است. این موتورسیکلت ایتالیایی-چینی وزنی برابر 136 کیلوگرم داشته و باک بنزین آن ظرفیتی 13.5 لیتری دارد.
کد مطلب: 188065
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *