۰
جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۰

حمایت آمریکا از اقدامات اسراییل در ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره اعتراض ایران به شورای امنیت درباره اقدامات خرابکارانه اسرائیل در ایران تلویحا از اقدامات این کشور حمایت کرد.
حمایت آمریکا از اقدامات اسراییل در ایران
به گزارش مردم سالاری آنلاین،ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری که مشروح آن در وبگاه وزارت امور خارجه این کشور منتشر شده است،‌ در پاسخ به این که با توجه به اعتراض ایران به شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر نقش رژیم صهیونیستی در حمله اخیر به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان، چه نظری در این باره دارد، گفت: من مطلع نیستم که برنامه‌ای برای هرگونه رای‌گیری وجود داشته باشد. ما پیش از موعد درباره چنین فرضیه‌ای نظر نمی‌دهیم.
پرایس در ادامه با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران گفت: شنیدن این پیام‌ها از سوی ایران واقعا جالب است. چون در هر صورت، این خود ایران است که تهدیدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای ایجاد می‌کند. این در هر اقدامی و در هر حوزه‌ای مشهود است. [ایران] برنامه هسته‌ای‌اش را پیش می‌برد. صادرکننده اصلی تروریسم در جهان است. از نیروهایی نیابتی حمایت می‌کند که عمیقا موجب ثبات‌زدایی منطقه می‌شوند. همچنین برنامه موشکی‌اش را هم توسعه می‌دهد. بنابراین، این که ایران هر کسی جز خودش را ملامت می‌کند،‌ چیزیست که با آن مخالفیم.
کد مطلب: 188464
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *