; ?>; ?> تفاوت بخش پولی با رایگان در بازی فورتنایت چیست؟ - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵

تفاوت بخش پولی با رایگان در بازی فورتنایت چیست؟

با افزایش تعداد کاربران فعال در بازی فورتنایت، این بازی بخش های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار داده تا هر کدام با در نظر داشتن علایق و نقاط قوت خود، در یکی از آن ها فعالیت کنند.
تفاوت بخش پولی با رایگان در بازی فورتنایت چیست؟
با افزایش تعداد کاربران فعال در بازی فورتنایت، این بازی بخش های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار داده تا هر کدام با در نظر داشتن علایق و نقاط قوت خود، در یکی از آن ها فعالیت کنند. ویژگی های اساسی هر کدام از مود های بازی فورتنایت با یکدیگر متفاوت هستند و افراد باید با شناسایی بخش های مورد علاقه خود، از هیجان و جذابیت این بازی بهره مند شوند. در ادامه این مطلب، قصد داریم توضیحاتی در زمینه بخش پولی بازی فورتنایت و تفاوت آن با بخش رایگان برایتان شرح دهیم.
بخش پولی بازی فورتنایت
همان طور که می دانید، بسیاری از بازی های ویدئویی مطرح در جهان دارای بخشی هستند که کاربران برای ورود به آن باید هزینه ای بپردازند. مطمئنا بخش پولی تمامی این بازی ها، دارای ویژگی های متمایز کننده و منحصر به فردی است که بعضی از کاربران را به پرداخت هزینه ترغیب می کنند؛ بنابراین قبل از پرداخت هرگونه مبلغ برای حضور یافتن در بخش پولی بازی های ویدئویی، بهتر است از ویژگی های منحصر به فرد و تفاوت های این بخش با بخش های رایگان اطلاع پیدا کنید. این تفاوت ها در بازی فورتنایت کاملا قابل مشاهده و نمایان است.
شاید تا به حال نام بتل پس را در بازی های ویدئویی متنوع مشاهده کرده باشید. بتل پس، نام بخش پولی در تمام بازی های ویدئویی است که امکان رقابت در فضایی جذاب را در اختیار کاربران قرار می دهد. افرادی که قصد دارند با حضور یافتن در رقابت هایی تنگاتنگ و به دست آوردن پیروزی های متعدد سطح حرفه اکانت خود را ارتقا بخشند، می توانند مجوز حضور در بتل پس را خریداری کنند. با کسب هر پیروزی و انجام هر ماموریت در بخش بتل پس بازی فورتنایت، جوایز و هدایای ویژه ای به شما ارائه خواهد شد که در بخش رایگان این بازی قابل کسب نیستند.
در واقع خرید مجوز حضور یافتن در مسابقات بتل پس، موجب تسریع روند به دست آوردن ارزشمند ترین آیتم ها و امکانات در میادین نبرد فورتنایت می شود. به همین دلیل می توان گفت خرید بتل پس بازی فورتنایت، به منزله ارتقاء قابلیت های کاراکتر شما در میادین نبرد فورتنایت خواهد بود؛ بنابراین در صورتی که به دنبال تقویت امکانات خود در بازی فورتنایت هستید و نمی خواهید این روند مدت زمان زیادی به طول بینجامد، خرید بتل پس فورتنایت بهترین اقدام خواهد بود. در ادامه، توضیحاتی در مورد ویژگی های بتل پس فورتنایت و تفاوت های آن با بخش رایگان بازی ارائه داده خواهد شد.
تفاوت بتل پس با مسابقات رایگان فورتنایت
پیش از هر چیزی، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بتل پس فورتنایت چه ویژگی متمایز کننده ای دارد. در حالی که می توان در بخش مسابقات رایگان فورتنایت فعالیت کرد و جوایز مورد نیاز را به دست آورد، بسیاری از افراد حاضر به پرداخت هزینه بتل پس فورتنایت هستند؛ چرا که حضور یافتن در این مسابقات، می تواند سبب تقویت قابلیت های کاراکتر افراد شده و شانس آن ها در میادین نبرد مختلف را دو چندان کند. این اتفاق به واسطه جوایزی است که به صورت ویباکس و آیتم در بتل پس فورتنایت به بازیکنان ارائه می شود.
البته همانطور که میدانید، جوایز و هدایا با شکل مختلف در بخش رایگان فورتنایت نیز به کاربران ارائه می شود. بزرگ ترین تفاوتی که بین جوایز بتل پس و نبرد های رایگان فورتنایت وجود دارد، حجم هدایا و تعداد ویباکس هایی است که به ازای هر پیروزی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. شما می توانید با به دست آوردن یک پیروزی عادی در بتل پس، چندین برابر هدایای پیروزی در نبرد های رایگان فورتنایت آیتم و ویباکس به دست بیاورید؛ بنابراین می توان گفت هزینه ای که برای خرید بتل پس فورتنایت اختصاص داده می شود، کاملا با ارزش است.
لازم به ذکر است که برای حضور یافتن دائمی در بتل پس فورتنایت، باید مبلغ مشخص شده برای هر سیزن بتل پس را پرداخت کنید. در ابتدای هر سیزن فورتنایت، شما می توانید مجوز حضور یافتن در نبرد های بتل پس آن را خریداری کنید؛ اما باید توجه داشته باشید که این مجوز تنها تا پایان سیزن فورتنایت اعتبار دارد و دائمی نخواهد بود. به همین دلیل کاربران برای این که از امکانات، جوایز و هدایای بتل پس هر سیزن فورتنایت بهره مند باشند، باید مبلغی را برای خرید بتل پس فورتنایت در ابتدای هر سیزن در نظر بگیرند.
در مطلب فوق، توضیحاتی از تفاوت بخش پولی و رایگان فورتنایت برایتان شرح دادیم تا بدون داشتن تردید، نسبت به خرید مجوز بتل پس فورتنایت اقدام کنید. در حال حاضر امکان خرید بتل پس انواع بازی های ویدئویی از فروشگاه های آنلاین ایرانی وجود دارد و هیچ نیازی به اقدامات دیگر نیست. فروشگاه آنلاین آسان جم، معتبر ترین تامین کننده ویباکس فورتنایت و بتل پس این بازی شمرده می شود که می توانید آیتم های مورد نیاز خود را از این سایت خریداری کنید.
کد مطلب: 189219
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *