۰
پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰

واکنش تند کیهان به اعلام آمادگی روحانی برای کمک به رئیسی

روزنامه کیهان به پیشنهاد اخیر روحانی، رئیس جمهور سابق که اعلام آمادگی کرده او و دولتمردانش نظراتشان را به دولت رییسی ارائه دهند، واکنش منفی نشان داد.
واکنش تند کیهان به اعلام آمادگی روحانی برای کمک به رئیسی
به گزارش مردم سالاری آنلاین، در دورانی که زمان زیادی از عصر دولت‌های یازدهم و دوازدهم سپری نشده است، اظهارات عجیبی از سوی دولتمردان سابق مطرح می‌شود. گویی جای قاضی و متهم عوض شده است و کسانی که باید پاسخگوی عملکرد خود در دهه گذشته باشند، حال چهره مصلحت‌اندیشانه به خود گرفته و بسان یک حکیم حاذق و خیرخواه‌، برای حل مشکلات کشور نسخه تجویز می‌کنند! ۸ سال از دهه ۹۰‌، زیر سایه دولتی سپری شد که از قضا با شعار حل مشکلات اقتصادی رای مردم را جلب کرده بود و قرار بود با «تدبیر»‌، زخم‌های اقتصاد کشور را درمان و «امید» را به جامعه بازگرداند. اما پس از پایان دولت مدعی اعتدال، حال اقتصاد کشور وخیم‌تر از هر زمان دیگر بود. به‌گونه‌ای که برخی صاحب‌نظران، دهه ۹۰ را سیاه‌ترین دهه اقتصادی کشور می‌نامند.
عجیب این‌جاست که مسئولان دیروز، به جای پاسخگویی و عذرخواهی از ملت، چنان اظهارنظر می‌کنند که گویی نه‌تنها در اداره کشور موفق بوده‌اند، بلکه دولت کنونی نیز محتاج راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های آنهاست و در غیر این ‌صورت هرگز موفق نخواهد بود!
کد مطلب: 189569
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *