۰
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۵

رجزخوانی نتانیاهو برای ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، گفت که بهترین راه برای جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران «تهدید موثق نظامی» است.
رجزخوانی نتانیاهو برای ایران
به گزارش مردم سالاری آنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس ملی هرتزوگ در تل‌آویو با تکرار ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، گفت که یک تهدید نظامی موثق، بهترین‌راه جلوگیری از بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران است.
نتانیاهو گفت: می‌توان تحریم‌های اقتصادی را هم به آن اضافه کرد اما شرط کافی نیست و اغلب اوقات یک اقدام نظامی شرایط کافی‌ به حساب می‌آید.
او افزود: هرچه بیشتر منتظر بمانیم، سخت‌تر می‌شود. ما مدت زیادی است که منتظر مانده‌ایم.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیرغم آن که مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به کارگیری تسلیحات اتمی جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد، گفت: به شما می‌گویم که هر کاری از دستم بر بیاید برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به تسلیحات اتمی انجام خواهم داد. این فقط به نفع اسراییل نیست، در راستای منافع آمریکا و کل جهان نیز هست.
او که از مخالفان اصلی انجام شدن توافق هسته‌ای در سال ۲۰۱۵ و از مشوقان اصلی خروج دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا از این توافق در سال ۲۰۱۸ بود، باری دیگر با انتقاد از این توافق مدعی شد: ایران فکر می‌کرد اگر کاری نکند ،این آدم دیوانه(نتانیاهو) در اورشلیم قرار است بمبارانشان می‌کند. بنابراین، به این طریق ایران پای میز مذاکره آمد اما بعد آن‌ها فرصت را از دست داده و توافق افتضاحی انجام داند.
نتانیاهو همچنین با اشاره به توافق ابراهیم و عادی‌سازی روابط رژیم اسراییل با کشورهای عربی منطقه، گفت: این‌ توافق‌های صلح و عادی‌سازی روابط با همسایگانمان می‌تواند به دو چیز منجر شود. یکی، گسترش محدوده صلح و دیگری این که می‌تواند سدی دفاعی در قبال ایران ایجاد کند.
کد مطلب: 190063
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *