۰
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۳

تفکیک جنسیتی ۱۰هزار کلاس در اصفهان

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از تفکیک جنسیتی حدود ۱۰ هزار کلاس در دانشگاه‌های استان اصفهان تاکنون خبر داد.
حجت‌الاسلام و المسلمین میثم ریاحی امروز در حاشیه همایش رؤسای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های استان اصفهان در گفت‌و‌گو با فارس، اظهار داشت: امسال همچنین طرح پوشش متحدالشکل و کاملا اسلامی در مدارس راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه‌های استان اصفهان با استفاده از نقطه‌نظرات دانشجویان اجرا می‌شود.
وی افزود: برای تحقق پوشش کاملا اسلامی و متحدالشکل در مراکز آموزشی استان اصفهان دو کمیته پوشش، حجاب و عفاف و طراحی، فعالیت خود را آغاز کرده است.
معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خاطرنشان کرد: طرح‌های مشخص شده توسط این کمیته‌ها به اساتید و دانشجویان دانشگاه ارائه می‌شود و بعد از هماهنگی، طرح ارائه شده به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
وی عنوان کرد: موضوع اجرای فریضتین در دانشگاه به صورت ماهیانه با حضور رئیس ستاد و نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، دبیر ستاد، مسئولان دانشگاه‌ها و نمایندگان استان بررسی می‌شود.
ریاحی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی کارمندان ادارات شهرستان‌ها توسط مربیان آموزش دیده با موضوع امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و یادآور شد: کارمندان ادارات ملزم به حضور در این دوره‌های آموزشی هستند.
به گفته وی، از هر شهرستانی تقریبا سه نفر در دوره‌های آموزش مربی شرکت کرده‌اند و تاکنون برای ۷۰ نفر مربی دوره آموزشی برگزار شده است.
معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان همچنین برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان اصفهان با موضوعات امر به معروف و نهی از منکر را یکی از فعالیت پژوهشی ستاد احیای این استان اصفهان ذکر کرد و گفت: تمامی دانشگاه‌های سراسر استان اصفهان ملزم به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر هستند.
وی از تهیه و توزیع گل‌واژه‌های امر به معروف و نهی از منکر در قالب سی‌دی‌های تبلیغاتی خبر داد و بیان داشت: سی‌دی‌های حاوی طرح و گل‌واژه‌های امر به معروف و نهی از منکر در ۲۲ شهرستان استان اصفهان توزیع شده است.
کد مطلب: 19050
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *