۰
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
رییس جمهور:

نیاز به بمب اتم نداریم

رییس جمهور با تاکید بر این‌که ما نیاز به بمب اتم نداریم، گفت: ملت ما راه پیشرفت و توسعه را با وحدت واتحاد و یکپارچگی ادامه خواهد داد.
نیاز به بمب اتم نداریم
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع اقشار مختلف مردم اصفهان، اظهار کرد: به ما می‌گویند نمی‌خواهیم ایران بمب اتم بسازد و ما می‌گوییم شما که بمب اتم ساخته‌اید چه کرده‌اید؟ شما که به جنایتکاری چون اسراییل بمب اتم دادید چه کردید؟

آیا توانستید با بمب‌های اتمی‌تان برای خودتان اسراییل غاصب ، غرب و آمریکای خودتان امنیت درست کنید؟

وی خاطر نشان کرد : ما ملتی بزرگ و جوانانی عزیز داریم که با همه‌ی فشارها و تحریم‌ها ماهواره‌ی جدید را به فضا پرتاب کرد .

رییس جمهور افزود: ما به دانشمندان بزرگمان در حوزه‌ی فضا و هسته‌ای و فناوری و بیوتکنولوژی، نانو، آی‌تی، آی سی تی افتخار می‌کنیم. چون ملت ما راه پیشرفت و توسعه را با وحدت واتحاد و یکپارچگی ادامه خواهد داد.

رئیس دولت یازدهم تصریح کرد: شما نتوانستید همه‌ی مردم خودتان را زیر پوشش بیمه قرار دهید و فقط شعار دادید اما ملت ایران و دولت خادم مردم تمام ملت را زیر پوشش بیمه درمانی قرار داد.

روحانی اضافه کرد: شما در آمریکا نتوانستید مساله درمان را حل و فصل کنید. اما ملت بزرگ ایران و دولت یازدهم به نمایندگی از این ملت کاری کرد که ۳۸ درصدی که مردم برای درمان در بیمارستان‌های دولتی پرداخت می‌کردند امروز به طور متوسط فقط ۴ درصد پرداخت می‌کنند. و این نشان می‌دهد که ملت ایران از تحریم و تهدید نمی‌ترسد و راه توسعه و آبادانی کشور را ادامه می‌دهد.

وی با بیان این که اصفهان نصف جان ایران است اظهار کرد: ما به افتخارات ، آثار و شهدا و بزرگان اصفهان افتخار می‌کنیم و بعد از ۳۶ سال آماده‌ایم تا از راه امام و خط مقام معظم رهبری و اسلام و تشیع دفاع کنیم.

وی با اشاره به این‌که ملت بزرگ ایران به ویژه در خطه اصفهان در طول ۳۶ سال معضلات را پشت سر گذاشته‌اند افزود: امروز دولت یازدهم با رهنمودهای رهبری و حمایت‌های مقام معظم رهبری همه‌ی معضلات را پشت سر خواهد گذاشت.

روحانی با بیان این‌که زاینده‌رود حتما حق مسلم همه ماست، گفت: کاری خواهیم کرد که با همت شما و وحدت و یکپارچگی همه‌جانبه زاینده‌رود زنده و زاینده بماند.

رییس دولت تدبیر و امید همچنین با تاکید بر این‌که زاینده‌رود مظهر تمدن سراسر ملت ایران است، خاطرنشان کرد: به وزیر نیرو و استاندار اصفهان دستور می‌دهم اگر هم زاینده‌رود آبش به اندازه کافی نباشد نباید خشک شود.

روحانی خاطرنشان کرد: همه باید با دل و جان تلاش کنیم تا اصفهان آباد و سرزنده و از نظر آب، هوا و سایر نیازمندی‌ها به نقطه‌ای برسد که همه شما خوشحال و مسرور باشید.
کد مطلب: 44586
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *