۰
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۵

فقط یک پرسپولیسی در تبریز محبوب است!

هواداران تراکتور رابطه خوبی با پرسپولیسی ها ندارند.
فقط یک پرسپولیسی در تبریز محبوب است!
به گزارش مردم سالاری آنلاین،پرسپولیس و تراکتور درحالی این هفته به مصاف هم خواهند رفت که به دلیل اتفاقات بازی فصل گذشته در تبریز و نیمه تمام ماندن بازی ، این دیدار بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. طی سال های اخیر تنش و درگیری بین دو تیم و هواداران آن ها زیاد بود و اکثرا بازی های پرسپولیس و تراکتور حواشی زیادی را به همراه داشت. تراکتوری ها خیلی رابطه خوبی با پرسپولیسی ها ندارند و حتی بازیکنان سابقشان هم در امان نیستند.
مثلا عمده درگیری بازی سال قبل دو تیم به فحاشی تراکتوری ها سنگ پراکنی آن ها به یحیی گل محمدی ، سعید آقایی و امید عالیشاه بود. ۳ نفری که سابقه کار در تراکتور را دارند و حتی آقایی بچه تبریز است.
با این حال اوضاع برای یک پرسپولیسی کمی متفاوت است. دانیال اسماعیلی فر که در این فصل به پرسپولیس آمده ، قبلا سابقه بازی برای تراکتور را در کارنامه دارد و عملکرد بسیار خوبی برای این تیم از خودش به نمایش گذاشت.
دانیال را می توان تنها پرسپولیسی دانست که اگر تراکتوری ها در ورزشگاه حاضر بودند، کمی تشویق می شد و یا حداقل مورد اهانت قرار نمی گرفت. اسماعیلی فر قبلا با پیراهن تراکتور به پرسپولیس گل زده و اگر بتواند در بازی روز یکشنبه به تیم سابقش گل بزند، تبدیل به دومین بازیکنی می شود که این کار را انجام داده است.
تا حالا فقط سیدمهدی سیدصالحی موفق به انجام این کار شده و با پیراهن هر دو تیم پرسپولیس و تراکتور موفق به گلزنی شده است.  
کد مطلب: 190830
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *