۰
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰

ورود به بهشت زهرا ۲۴ ساعته شد

معاون اجتماعی فرهنگی و سخنگوی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با بیان اینکه بهشت زهرا(س) پنجشنبه و جمعه آخر سال به صورت ۲۴ فعال است، از همکاری و خدمت‌رسانی بیش از ۲ هزار نیروی پلیس طی این دو روز در راستای تسهیل تردد مراجعه‌کنندگان خبر داد.
ورود به بهشت زهرا ۲۴ ساعته شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، مهدی قربانعلی با اشاره به تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این سازمان درباره روزهای پرترافیک پنجشنبه و جمعه آخر سال اظهار داشت: با توجه به برگزاری نشست با پلیس راهور قرار است بیش از ۲ هزار نیروی پلیس در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال در راستای تسهیل تردد مراجعه‌کنندگان به بهشت حضرت زهرا(س) همکاری و خدمت‌رسانی کنند.
معاون اجتماعی فرهنگی و سخنگوی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) ادامه داد: نیروهای سازمان بهشت زهرا(س) نیز برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مراجعه‌کنندگان به صورت ۲۴ ساعته حضور خواهند داشت و در روز چهارشنبه ۲۴ اسفند فقط دربهای اصلی(باب الشهدا و باب الزهرا) به صورت ۲۴ ساعته باز خواهد بود و همه درب‌های این سازمان در ۲ روز پنجشنبه و جمعه به صورت شبانه‌روزی بر روی مراجعه‌کنندگان بازخواهد بود.
قربانعلی با اشاره به بازگشایی دو درب جدید باب‌الحسن(ع) و باب‌الحسین(ع) اضافه کرد: با بازگشایی این درب‌ها خروج و ورود مراجعه‌کنندگان به بهشت حضرت زهرا(س) تسهیل شده است.
سخنگوی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با بیان اینکه پارکینگ‌های در نظر گرفته شده برای مراجعه‌کنندگان بسیار وسیع خواهد بود، ادامه داد: از مراجعه کنندگان از توقف غیرضروری در حاشیه راهها و حتی خیابان‌های فرعی اجتناب کرده و از ایجاد ترافیک جلوگیری کنند. بنابراین چندین دستگاه ون نیز برای تردد مراجعه‌کنندگان از ایستگاه‌های مترو حرم و شاهد برای ورود به بهشت حضرت زهرا(س) در نظر گرفته شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) همچنین با اشاره به ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم‌ یادبود ختم، هفتم و چهلم و سال و عدم خدمت‌رسانی میز و صندلی و سایبان از سوی این سازمان در این روزها به مراجعه‌کنندگان تصریح کرد: با توجه به حضور چشمگیر زائران این آرامستان و گلزار مطهر شهدا و تسهیل در امر خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال، سازمان هیچ خدمتی را برای برگزاری مراسم به مراجعه کنندگان نمی‌دهد و تنها امر خاکسپاری متوفیان به صورت معمول و عادی انجام می‌پذیرد.
قربانعلی با تاکید بر ضرورت استفاده از اپلیکیشن‌های ایرانی مسیریابی برای حضور شهروندان در بهشت زهرا(س) اظهار داشت: خانواده‌ها می‌توانند از طریق نرم‌افزار «نشان و بلد» به صورت کامل و با مشخص شدن قطعات مورد نظر خود و هم شنیدن اخبار ترافیکی از طریق رادیو «پیام و آوا» زمان حضور خود را در بهشت حضرت زهرا(س) مدیریت کنند؛ در نرم‌افزار «نشان» آدرس متوفیان هر قطعه مشخص و معین شده است.
کد مطلب: 191593
برچسب ها: بهشت زهرا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *