۰
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۸
رد اخبار العربیه و الجزیره علیه سوریه:

مسئول امنیت سیاسی دولت سوریه شایعه جدایی خود را تکذیب کرد

یک مقام بلندپایه امنیتی سیاسی نظام سوریه در گفت‌وگو با یک شبکه سوری شایعه جدایی خود از نظام سوریه را تکذیب کرد.
مسئول امنیت سیاسی دولت سوریه شایعه جدایی خود را تکذیب کرد
به گزارش فارس، سرلشگر رستم غزاله همه اخبار و شایعاتی را که شبکه العربیه سعودی آغازگر آن بود، تکذیب کرد و گفت وی مشغول کار و وظیفه خود است.

شبکه العربیه امروز در ادامه خبرسازی‌های خود علیه مردم و دولت سوریه، مدعی شده بود که رستم غزاله به همراه خانواده خود از نظام سوریه جدا شده است و خانواده وی به اردن فرار کرده است.

این شبکه و شبکه الجزیره هم پیش از این هم مدعی فرار هفت خلبان سوری به اردن شده بودند که وزیر اطلاع‌رسانی اردن نیز آن خبر را تکذیب کرده و تاکید کرده بود که این اخبار دروغ است.

رستم غزاله به تلویزیون الدنیا سوریه اعلام کرد که همه اخباری که شبکه‌های مغرض درباره او و خانواده‌اش منتشر کرده‌اند کذب است و نشانه ورشکستگی این شبکه‌هاست.

غزاله افزود: من مشغول کار و ماموریت و وظیفه روزانه‌ام هستم و همه افراد خانواده‌ام هم خوب هستند و در میان هموطنان خود به سر می‌برند. همه این اخباری که این شبکه‌ها منتشر کردند دروغ و کذب است که ساخته اتاق‌های سیاهی است که هدفش بالا بردن روحیه تروریست‌های داخل و خارج سوریه است.

مسئول امنیت سیاسی نظام سوریه به ارتش سوریه اشاره کرد و گفت که ارتش سوریه ارتشی قدرتمند و منسجم است که تحت تاثیر این شبکه‌ها و اخبارها قرار نمی‌گیرد.
کد مطلب: 192
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *