۰
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۰

تغییر دوباره سرمربی تیم ملی تکواندو

- فدراسیون تکواندو و کمیته فنی این تشکیلات با بررسی عملکرد ملی پوشان در المپیک ، رای به برکناری فریبرز عسگری و جایگزینی مرتضی کریمی ، سرمربی تیم استیل البرز به جای او در مسابقات جهانی مکزیک داد.
به گزارش خبرآنلاین ؛ مرتضی کریمی ، از مربیان سابق تیم ملی است که در سال های اخیر مسئولیت کمیته مربیان فدراسیون را بر عهده داشته. او در زمان سرمربیگری ذوالقدری در تیم ملی دستیار اول بود. با جدایی ذوالقدری و روی کار آمدن رضا مهماندوست ، کریمی هم از تیم ملی جدا شد. تغییرات در کادرفنی تیم ملی ایجاد شده تا شاید بعد از ناکامی در المپیک و بازی های بین قاره ای این بار تیم ملی با مربی جدید بتواند در مکزیک از موفقیت های رضا مهماندوست دفاع کند. او دو سال متوالی با ایران قهرمان جهان شد و در استانه المپیک به این بهانه که حقوقش کامل پرداخت نمی شود با مسئولان فدراسیون دچار مشکل شد و کنار رفت. تیم ایران با جدایی او شانس کسب مدال طلای المپیک را از دست داد.
کریمی در اولین گفت و گو بعد از انتصاب به عنوان سرمربی گفته است:« میدان جهانی بازی های دشواری است و ما تیمی جوان در اختیار داریم که خیلی از آنها برای اولین بار بازی های جهانی را تجربه می کنند . به همین دلیل سعی می کنم چند نفر از بچه های حاضر در المپیک هم به همراه شان ببرم.»
کد مطلب: 19479
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *