۰
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۶

وضعیت خاموشی تابستان از زبان سخنگوی صنعت برق

سخنگوی صنعت برق گفت: سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان از سوی بیمه پرداخت خسارت صورت گرفت و پیش‌بینی می‌شود که امسال هیچگونه جداول خاموشی منتشر نشود.
وضعیت خاموشی تابستان از زبان سخنگوی صنعت برق
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مصطفی رجبی مشهدی امروز در نشستی خبری با اشاره به پرداخت خسارت به مشترکان برق گفت: تمام خسارات ثبت شده در سال گذشته پرداخت شد. سال ۱۴۰۰ بیشترین حجم خسارت را داشتیم که امیدواریم برای سال ۱۴۰۲ این میزان کاهش یابد. اکنون در حال طی کردن روال‌های قانونی برای تعیین شرکت بیمه‌گر هستیم.
وی افزود: امیدواریم در سال جاری مشترکان مسائل ایمنی را رعایت کنند اما اگر حادثه‌ای پیش آمد از طریق شرکت توانیر می‌توانند نسبت به اخذ خسارت اقدامات لازم را انجام دهند.
وی در خصوص وضعیت تامین برق در سال جاری و احتمال انتشار جداول خاموشی، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای امسال هیچگونه جداول خاموشی برنامه ریزی شده را منتشر نخواهیم کرد و امیدواریم تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کنیم.
وی با اشاره به میزان ناترازی صنعت برق گفت: ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاوات ناترازی برق وجود دارد و باید تلاش کنیم نیروگاه‌های جدیدی را وارد مدار کنیم که کمک مردم نیز می‌تواند این ناترازی‌ها را به حداقل برساند.
کد مطلب: 194978
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *