۰
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۳

این خودرو ۱۰۰ میلیون تومان ارزان شد!

قیمت تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در هفته گذشته ۱۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.
این خودرو ۱۰۰ میلیون تومان ارزان شد!
به گزارش مردم سالاری آنلاین،گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که قیمت پژو۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۴۰۱ در هفته گذشته با افت ۴۰ میلیون تومانی مواجه شده و به قیمت ۵۴۵ میلیون تومان رسیده است.

پژو۲۰۷ دستی مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و هم‌اکنون در بازار ۷۲۵ میلیون تومان قیمت دارد. این در شرایطی است که قیمت پژو۲۰۷اتوماتیک MC مدل ۱۴۰۲ در حدود ۹۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به ۸۳۰ میلیون تومان رسیده است.بنا به این گزارش، قیمت تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در هفته گذشته ۱۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۹۲۰ میلیون تومان رسید. این در شرایطی است که قیمت تارا دنده‌ای ۹۵ میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اما دنااتوماتیک توربوپلاس مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۸۰میلیون تومانی، ۹۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.راناپلاس پانوراما مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۲۰ میلیون تومانی، ۶۵۰ میلیون تومان شد.در این میان، قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ در هفته گذشته در حدود ۱۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرده و به ۳۶۵ میلیون تومان رسیده است. سایناS دنده‌ای‌ مدل ۱۴۰۱ نیز ۲۰ میلیون تومان ارزان شد و ۳۸۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۳۷۵ میلیون تومان به فروش رفت که کاهش ۳۰ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

کد مطلب: 195574
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *