۰
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵

ورود ۳۱۱ هزار خودرو به گیلان در آخر هفته

ورود ۳۱۱ هزار خودرو به گیلان در آخر هفته
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود ۳۱۱ هزار و ۷۲۶ وسیله نقلیه به استان گیلان طی چهار روز گذشته خبر داد و گفت: شاهد رشد ۴۱ درصدی ورود به استان هستیم.
غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز موج سفرها به استان گیلان همزمان با تعطیلات نیمه خرداد ماه، اظهار کرد: از بازه زمانی ۹ لغایت ۱۲ خرداد ماه شاهد تردد ۵۲۳ هزار و ۷۱۳ وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.
وی از ورود ۳۱۱ هزار و ۷۲۶ وسیله نقلیه به استان گیلان طی چهار روز گذشته خبر داد و بیان کرد: همچنین طی این مدت شاهد خروج ۲۱۱ هزار و ۹۸۷ وسیله نقلیه از استان بودیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۴۱ درصد افزایش در ورود به استان داریم، گفت: شاهد افزایش یک درصدی در خروج از استان نیز هستیم.
نیک فهم، بیشترین ورودی به استان را از آزادراه قزوین - رشت با تردد ۱۶۴ هزار و ۴۶۱ وسیله نقلیه دانست و متذکر شد: محور رامسر - چابکسر نیز با تردد ۷۷ هزار و ۲۰۶ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد ورودی به استان است.
وی از مسافران خواست قبل از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و خاطرنشان کرد: رانندگان برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند تا شاهد ایجاد ترافیک در محورهای ورودی و خروجی نباشیم.
کد مطلب: 196814
برچسب ها: جاده
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *