۰
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۴
رئیس جبهه اصلاح طلبان استان اردبیل:

مشکلات معیشتی مردم نیازمند چاره اندیشی تخصصی و فوری است

اقتصاد دستوری جوابگوی مشکلات مردم نخواهد بود
رئیس جبهه اصلاح طلبان استان اردبیل در چهارمین نشست اعضای این جبهه در سال ۱۴۰۲ که با محوریت موضوعات اقتصادی برگزار شد گفت: تورم و مشکلات معیشتی در حال استحاله کردن ستون‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه است و استفاده از الگوهای علمی و عقلایی اقتصادی و بکارگیری اقتصاددانان واقعی راه برون رفت از بی‌نظمی اقتصادی فعلی در کشور می‌باشد.
مشکلات معیشتی مردم نیازمند چاره اندیشی تخصصی و فوری است

به گزارش مردم سالاری آنلاین ،رئیس جبهه اصلاح طلبان استان اردبیل در چهارمین نشست اعضای این جبهه در سال ۱۴۰۲ که با محوریت موضوعات اقتصادی برگزار شد گفت: تورم و مشکلات معیشتی در حال استحاله کردن ستون‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه است و استفاده از الگوهای علمی و عقلایی اقتصادی و بکارگیری اقتصاددانان واقعی راه برون رفت از بی‌نظمی اقتصادی فعلی در کشور می‌باشد.

فرهاد عبدالعلی پور در ادامه با اشاره به اینکه اقتصاددانان و نخبگان علمی و دانشگاهی باید برای مشکلات اقتصادی کشور ارایه طریق کنند افزود: پوپولیسم اقتصادی و خبر درمانی‌های ناصواب بخصوص در رابطه با آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده کشور، اثر عمومی خود را از دست داده است. 

وی با تاکید بر نگاه عالمانه و گذر از اقتصاد دستوری گفت: تیم اقتصادی دولت فعلی عملا ایده و توانی برای گره‌گشایی مشکلات معیشتی مردم نداشته و فرمان به خط کردن اقتصاددانان و جراحی‌های ناشیانه دولت سیزدهم سفره‌های مردم را روز به روز  کوچکتر کرده است.

رئیس دوره‌ای جبهه اصلاح‌طلبان استان اردبیل در پایان اعلام کرد نشست بعدی این جبهه با هدف چاره اندیشی برای وضعیت موجود با حضور کارشناسان، صاحب نظران اقتصادی و با موضوع "اقتصاد ایران و چالش‌های پیش روی" برگزار خواهد شد.

کد مطلب: 197129
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *