۰
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۳

ضبط موزيك در مطب دندانپزشکی

پلمپ مرکز تولید موزیک برای تلویزیون های غربی،دستگیری قاسم ریزه جیب بر بازار،بازداشت مامورنماهای خشن و دستگیری سارقان تاکسی های تهران مهمترین اخبار پلیس تهران است
به گزارش مهر،چندی قبل ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران از طریق اطلاعات مردمی در جریان فعالیت یک استودیو زیرزمینی ضیط موسیقی در غرب تهران قرار گرفتند. با بررسی های بیشتر مشخص شد مردی به نام "امیر.ل" معروف به امیردیوا در قالب راه اندازی مطب دندانپزشکی و ارائه خدمات جراحی دندان اقدام به ضبط موسیقی برای تلویزیون های فارسی زبان غیرمجاز می کند.
با مشخص شد موضوع و پس از اخذ مجوز قاضی ماموران به محل این استودیو در خیابان باقرخان مراجعه و مشاهده کردند متهم با قرار دادن تجهیزات در این مطب اقدام به ضبط موسیقی می کند. در ادامه متهم شناسایی و دستگیر شد.
سرقت مسلحانه از اتباع افغانی در پوشش مامور
رئیس پلیس پیشگیری تهران با اعلام خبر دستگیری دو مجرم سابقه دار که از اتباع افغانی در شرقت تهران مسلحانه سرقت می کردند، گفت: شب گذشته سه تبعه کشور افغانستان با مراجعه به گشت کلانتری جوادیه تهرانپارس در حالی که به شدت مجروح شده بودند، مدعی شدند دو نفر با خودرو مشکی رنگ جلو آنها را گرفته و با معرفی خود به عنوان مامور آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و از آنها خواسته اند که پول و مدارک را تحویل دهند. با اعلام این موضوع بلافاصله موضوع به سایر گشتی ها اعلام شد.
سرهنگ خانچرلی ادامه داد: ساعتی بعد از این موضوع تبعه دیگری نیز به ماموران مراجعه کرد و مدعی شد سارقان مامور نما از آنها سرقت کرده اند. بلافاصله با بسیج نیروها و اجرای طرح مهار ماموران موفق شدند خودرو سارقان را در خیابان اتحاد شناسایی و به آنها دستور توقف دادند. سارقان پس از مواجهه با پلیس بلافاصله اقدام به فرار کردند که پس از عملیات تعقیب و گریز به دام افتادند. دو متهم که سجاد و محمد نام داشتند به کلانتری منتقل و مالباختگان موفق به شناسایی آنها شدند. در بررسی خانه متهمان نیز اموال سرقتی کشف شد.
گفتنی است متهمان تاکنون چندین بار به این شیوه از اتباع افغانی سرقت کرده اند.
بازداشت سوداگر مرگ در عملیات تعقیب و گریز
ماموران کلانتری صحن مطهر روز گذشته به فردی که در حال بررسی ساک دستی اش بود مشکوک شدند که این فرد با دیدن پلیس بلافاصله اقدام به فرار کرد. ماموران پلیس نیز پس از دقایقی تعقیب و گریز این فرد را در یکی از فرعی ها دستگیر کردند.
دربازرسی ساک متهم که احمد نام داشت مقادیری مواد مخدر صنعتی که در لفافه آماده فروش بود، کشف و ضبط شد. متهم نیز به پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.
قاسم ریزه جیب بر حرفه ای بازار دستگیر شد
همزمان با افزایش شکایت مردم از سرقت وجوه نقدشان در بازار تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۳ به صورت نامحسوس اقدام به گشت زنی کردند تا اینکه پس از چند روز ، دیروز ماموران به فردی مشکوک شده و او را زیر نظر گرفتند. فرد مظنون اقدام به جیب بری از شهروندان کرده که ناموفق بود و هر بار به سراغ طعمه دیگری می رفت. ماموران بلافاصله وارد عمل شده و اقدام به دستگیری این جیب بر کردند.
با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد وی قاسم ریزه یکی از جیب برهای حرفه ای و سابقه دار بازار است که چندین بار به همین جرم دستگیر شده است.
سرقت ازرانندگان تاکسی در قالب مسافر
سرکلانتر هفتم تهران در رابطه با دستگیری سارقانی که از رانندگان تاکسی سرقت می کردند،گفت: سارقانی که به عنوان مسافر سوار تاکسی های سبز رنگ شده و سپس با تهدید خودرو و اموال رانندگان را سرقت می کردند در اخرین سرقت خود با هوشیاری ماموران کلانتری نازی آباد ناکام ماندند. این دو متهم هنگام مشاهده ماموران قصد فرار داشتند که با هوشیاری دستگیر می شوند.
پرونده این افراد برای رسیدگی تخصصی و کشف سایر سرقت ها به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارسال شد.
کد مطلب: 19793
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *