۰
سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۲

رقم واقعی قرارداد علیرضا بیرانوند فاش شد!

وکیل بیرانوند می‌گوید: قرارداد بیرانوند ۱۸.۲ میلیارد تومان است و من این را شفاف می‌گویم.
رقم واقعی قرارداد علیرضا بیرانوند فاش شد!
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ورزش سه،علیرضا بیرانوند در روز‌های گذشته به کانون توجهات تبدیل شده و در مورد او ارقام ۱۰۰ میلیاردی هم مطرح می‌شود، اما جالب است بدانید که او فصل گذشته با قرارداد پایه ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای پرسپولیس بازی کرده است.

مصطفی سلیمانی وکیل او در این باره می‌گوید: قرارداد آقای بیرانوند ۱۸.۲ میلیارد تومان است و من این را شفاف می‌گویم. پایه ۱۲.۵ میلیارد است و شش میلیارد آپشن اضافه می‌شود.

 

وی درباره پرداختی پرسپولیس نیز عنوان کرد: تا قبل از اینکه ما اخطار اولیه را به باشگاه پرسپولیس بدهیم، آن‌ها ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کرده بودند، بعد از ارسال نوتیس دوم، باشگاه پرسپولیس ۷۰۰ میلیون تومان به حساب آقای بیرانوند واریز کرد.به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که باتوجه به پاداش ۱۰ درصدی قهرمانی لیگ برتر و ۵ درصدی قهرمانی جام حذفی، از ۵.۷ میلیارد پاداش بیرانوند، ۱.۸ میلیارد برای این دو قهرمانی بوده و حدود چهار میلیارد تومان نیز به سایر موارد اختصاص داده استاز این چهار میلیارد تومان بخشی برای حضور در زمین، کلین‌شیت و بخش دیگر هم مربوط به حضور در تیم ملی بوده است.

کد مطلب: 198572
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *