۰
سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۸

اتریوم در آستانه ورود به کانال ۲۰۰۰ دلار

با توجه به وضعیت خوبی که ارزهای دیجیتال پیدا کرده اند، بعید نیست به زودی اتریوم وارد کانال ۲۰۰۰ دلار شود
اتریوم در آستانه ورود به کانال ۲۰۰۰ دلار
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اقتصاد نیوز،امروز دوباره دو ارز بزرگ بازار رمز ارزها خلاف جهت یکدیگر حرکت کرده اند. بیت کوین مثبت است و اتریوم افت کرده. این اتفاقی است که معمولا بسیار کم رخ می دهد. بیت کوین امروز با رشد حدود 1.5 درصد، وارد کانال 31000 دلار شده و حوالی همین عدد معامله می شود.

با این رشد، بازده هفتگی بیت کوین ۱.۵ درصد مثبت شده و بازده ماهانه آن نیز مثبت ۱۴ درصد است. با رشد امروز، ارزش بازار بیت کوین به ۶۰۲ میلیارد دلار رسیده و سرانجام از کانال ۵۰۰ میلیارد دلار خارج شده است. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۱۶ میلیارد دلار ثبت شده است.

اتریوم در آستانه ورود به کانال ۲۰۰۰ دلار

اتریوم امروز برخلاف بیت کوین، افت قیمت داشته و با کاهش کمتر از نیم درصد، در حدود نرخ ۱۹۶۰ دلار معامله می شود. با توجه به وضعیت خوبی که ارزهای دیجیتال پیدا کرده اند، بعید نیست به زودی اتریوم وارد کانال ۲۰۰۰ دلار شود.اتریوم در مقیاس هفتگی رشد ۴ درصدی داشته و در مقیاس ماهانه تنها ۲ درصد رشد کرده است. ارزش معاملات این آلت کوین طی شبانه روز گذشته کمی پایین تر از ۷ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد ۲۳۵ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

کد مطلب: 198588
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *