; ?>; ?> پرچمدار گوگل گران می‌شود! - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۷

پرچمدار گوگل گران می‌شود!

اگرچه به‌نظر می‌رسد گوگل قیمت پیکسل ۸ را افزایش خواهد داد، خبر خوش این است که گوشی مذکور احتمالاً به حسگر اثر انگشت قوی‌تر مجهز خواهد شد.
پرچمدار گوگل گران می‌شود!
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از زومیت،پیش‌ازاین برخی مشخصات سری پیکسل ۸ گوگل در حساب کاربری کامیلیا وویچیچوسکا فاش شد و اکنون اطلاعاتی از قیمت این گوشی دردسترس قرار گرفته است.

افشاگر معروف، یوگش برابر، قیمت پیکسل ۸ را برای بازار هند فاش کرده و گفته است که مدل استاندارد این گوشی با برچسب ۶۴۹ یا ۶۹۹ دلار عرضه خواهد شد. در مقام مقایسه، پیکسل ۷ با قیمت ۵۹۹ دلار فروخته می‌شود و بدین‌ترتیب احتمالاً افزایش ۵۰ دلاری قیمت نسل بعدی گوشی هوشمند گوگل را شاهد خواهیم بود.

اگرچه افزایش قیمت پیکسل ۸ ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد، غیرمنتظره نیست. سامسونگ و اپل نیز قیمت گوشی‌های پرچم‌دار خود را در بازارهای جهانی افزایش داده‌اند و اکنون گوگل قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های پیکسل خود را با قیمت گران‌تری عرضه کند. ناگفته نماند که این شرکت پیکسل ۷a را با برچسب ۴۴۹ دلار عرضه کرد که ۵۰ دلار گران‌تر از پیکسل ۶a است.

برار برخی از مشخصات پیکسل ۸ را نیز به‌اشتراک گذاشته است که بسیاری از آن‌ها با شایعات قبلی مطابقت دارند. ظاهراً گوگل قصد دارد از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در این دستگاه استفاده کند که درمقایسه‌با حسگر اثر انگشت نوری پیکسل ۷، ارتقای جذابی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا سرعت و دقت احراز هویت را افزایش خواهد داد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی پیکسل ۸ می‌توان به تراشه‌ی تنسور G۳، نمایشگر ۶٫۱۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد.

به‌نوشته‌ی Androidauthority، این محصول از دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر GN۲ و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید نیز بهره خواهد برد. انتظار می‌رود پیکسل ۸ استاندارد به دوربین سلفی ۱۱ مگاپیکسلی، باتری ۴۴۸۵ میلی‌آمپرساعتی، شارژ سیمی ۲۴ وات و شارژ بی‌سیم ۱۲ وات مجهز شود.

کد مطلب: 198934
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *