۰
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۸

خروج رسمی جلالی از دانشگاه آزاد

کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی به طور رسمی با دانشگاه آزاد خداحافظی کرد.
فارس: آیین تودیع و معارفه ریاست منطقه ۱۰ دانشگاه آزاد اسلامی در حالی برگزار شد که امید می‏رفت جلالی هم‏چنان در پست دانشگاهی خود ماندنی باشد.
در آیین تودیع و معارفه ریاست منطقه ۱۰ دانشگاه آزاد اسلامی، «مجید مظفری» با حکم فرهاد دانشجو به ریاست منطقه ۱۰ دانشگاه آزاد منصوب شد.
همچنین از زحمات جلالی که علاوه بر ریاست مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی، نماینده شهرستان‏های شاهرود و میامی در مجلس هم هست، قدردانی به عمل آمد.
متن استعفای کاظم جلالی از ریاست منطقه ۱۰ دانشگاه آزاد اسلامی که اوایل شهریور ماه امسال به رئیس تازه نفس دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده بود، به این شرح است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر دانشجو
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی
با سلام و تحیت؛
ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای جنابعالی، همانطور که مستحضرید پس از گفتگوی اینجانب با شما در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، موضوع ریاست منطقه ۱۰ را طرح فرموده و اینجانب را به این مسئولیت نظارتی منصوب نموده‌اید. حال با عنایت به ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و گرفتاری‌های ناشی از این مسئولیت، استدعا دارم با استعفای اینجانب از ریاست منطقه ۱۰ دانشگاه آزاد اسلامی موافقت فرمایید.
بی‌تردید تا تعیین فرد جایگزین از باب نزدیکی آغاز سال تحصیلی و معطل نماندن امور، اینجانب وظایف محوله را انجام می دهم و تسریع در معرفی فرد جدید موجب امتنان است.
کد مطلب: 19916
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *