۰
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۳

از عراق گوشی نخرید ریجستری نخواهد شد

مدیر گمرک چذابه نسبت به خرید گوشی از عراق هشدار داد و گفت این گوشی ها رجیستر نخواهند شد.
از عراق گوشی نخرید ریجستری نخواهد شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از فارس،مدیر گمرک چذابه گفت: موبا‌یل‌هایی که توسط زائران در بازده زمانی از بیست مردادماه امسال لغایت ۲۵ شهریور از کشور عراق خریداری و وارد کشور می‌شوند ریجستری نخواهند شد.
رضا رئیسی کیا مدیر گمرک چذابه اظهار کرد: با توجه به آغاز تردد زوار اربعین،  از ابتدای شهریور لغایت بیست شهریور واردات کلیه کامیون‌ها به مرز چذابه ممنوع شد.
وی افزود: این کامیون‌ها برای صادرات کالای خود می‌توانند از مرزهای جایگزین استان کرمانشاه و در خوزستان از مرز دریایی خرمشهر استفاده کنند.مدیر گمرک چذابه با تاکید بر اینکه زائران از خرید گوشی جدید از عراق خودداری کنند، گفت: موبا‌یل‌هایی که توسط زائران در بازده زمانی از بیست مردادماه امسال لغایت  ۲۵ شهریور  از کشور  عراق خریداری و   وارد کشور می‌شوند ریجستری نخواهند شد.
رئیسی کیا بیان کرد: این تصمیم توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گرفته شده و جهت جلوگیری از برخی  سوءاستفاده‌ها در ایام اربعین گرفته شده است.پایانه مرزی چذابه دومین مرز پر تردد در خورستان است و روزانه به طور میانگین بین ۲۰۰تا ۷۰۰ کامیون از این مرز  به سمت عراق خارج می‌شدند که عمده مواد صادراتی آن‌ها غذایی و مصالح ساختمانی است.
کد مطلب: 201591
برچسب ها: واردات گوشی عراق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *