۰
شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۸

معرفی بهترین روش‌ها برای استفاده از ChatGPT در ایران

ChatGPT یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته است که توسط OpenAI توسعه داده شده و بر اساس معماری GPT-3.5 عرضه شده است. این مدل برای تولید متن و پاسخ به سوالات متنی از طریق یادگیری عمیق آموزش دیده است.
معرفی بهترین روش‌ها برای استفاده از ChatGPT در ایران

یکی از ویژگی‌های برجسته ChatGPT این است که این مدل قادر به تفهیم و تولید متن به زبان طبیعی است و می‌تواند در انواع وظایف متنی مختلف مفید باشد. از جمله استفاده‌های متعدد این مدل می‌توان به پاسخ به سوالات کاربران در وب‌سایت‌ها، ایجاد محتوای تولیدی برای وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی، ترجمه متون، و ارتقاء تجربه کاربران در محیط‌های گفت‌وگو و ارتباطی اشاره کرد.

همچنین مهمترین ویژگی ChatGPT این است که با توجه به آموزش دیده از داده‌های وسیعی از متون، این مدل توانایی ایجاد پاسخ‌های طبیعی و منطقی به سوالات و درخواست‌های کاربران را داراست، که این امر به بهبود تجربه کاربران و افزایش کیفیت خدمات متنی در وب سایت‌ها و برنامه‌های مختلف کمک می‌کند.

استفاده از ChatGPT در ایران آن هم در شرایط تحریم!

متاسفانه شرکت OpenAI کشور مارا تحریم کرده است و وارد سایت ChatGPT شوید با پیغام زیر مواجه خواهید شد:


خب با توجه به شرایط پیش رو راه حل چیست؟

استفاده VPN:

 با اتصال به یک سرور VPN در کشور دیگر، می‌توانید به سرورهای OpenAI دسترسی پیدا کنید. اما این راه چندان امن نیست!

استفاده از مرورگر تور (Tor Browser):

Tor Browser یک مرورگر آنلاین است که از شبکه Tor (The Onion Router) استفاده می‌کند تا ترافیک شما را توسط چندین سرور پروکسی انتقال دهد. این مرورگر به شما امکان دسترسی به محتواهای تحریم شده و خدمات ChatGPT را می‌دهد.

این روش نیز از سرعت مناسبی برخوردار نیست و توصیه نمی شود.

استفاده از خدمات ارائه دهنده‌های مجازی خصوصی (VPS):

با خرید یک سرویس VPS از یک ارائه‌دهنده خارجی، می‌توانید یک سرور مجازی در کشور دیگری راه‌اندازی کنید و از آن برای دسترسی به ChatGPT استفاده کنید.

این روش سرعت مناسبی دارد اما هزینه های آن گزاف است و برای کاربران عادی صرفه ندارد!

استفاده از سرویس های آی پی ثابت(توصیه شده):

IP ثابت در واقع سروری است که شما را به طور مداوم به یک IP در کشور دیگری متصل می کند. برای اینکه بتوانید با امنیت کامل در ChatGPT فعالیت کنید؛ شما نیاز به خرید آی پی ثابت دارید.

سرویس آی پی ثابت شما را از دام تحریم های اینترنتی رها می کند و میتوانید بدون هیچ مشکلی به ChatGPT و سایر سرویس های تحریم شده دسترسی داشته باشید!

سایت های معتبر ارائه دهنده آی پی ثابت عبارتند از: آریاپی - سرورجت - سیف کلاینت - آی پی تاز

برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم مطالب صفحه زیر را مطالعه کنید:

https://bartarpage.ir/be96

راه حل ثبت نام در ChatGPT با شماره مجازی

در قسمت به راه های دسترسی به ChatGPT اشاره کردیم. شما شاید برایتان سوال شود چگونه در ChatGPT ثبت نام کنیم درحالی که شماره ایران را پشتیبانی نمی کند؟

راه حل آن استفاده از شماره مجازی است!

شماره مجازی چیست؟

همه تقریباً می دانیم شماره مجازی چیست و چه تفاوتی با شماره واقعی دارد، بد نیست بررسی کنیم که چگونه کار می کند. شماره های مجازی را نباید همانند شماره تلفن ثابت یا تلفن همراه در نظر گرفت. این نوع شماره ها در فضای ابری ایجاد می شوند و سپس به شماره تلفن همراه مورد استفاده شما متصل می شوند. به همین دلیل برخی از کاربران این شماره ها را به عنوان شماره ابری می شناسند.

برای برقراری تماس با تلفن های ثابت باید یک جا منتظر بمانید و همانطور که می دانید این موضوع برای همه کاربران آزاردهنده است. از سوی دیگر، تلفن های هوشمند به شما این امکان را می دهند که هر کجا که می خواهید تماس بگیرید. اما اگر برخی از خدمات آنلاین که نیاز به ثبت شماره تلفن همراه دارند برای کشور شما در دسترس نباشد، با مشکل مواجه خواهید شد (مانند ChatGPT).

برای خرید شماره مجازی میتوانید به سایت نامبرلند مراجعه کنید.

کد مطلب: 202518
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *