۰
سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰

تنش جدید بین بیرانوند و مدیریت پرسپولیس

صحبت‌های علیرضا بیرانوند برای او گران تمام شده و باشگاه در تدارک جریمه ۱۰ درصدی این دروازه‌بان است.
تنش جدید بین بیرانوند و مدیریت پرسپولیس
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ورزش سه،علیرضا بیرانوند با حضور در برنامه فوتبال برتر سفره دلش را باز کرد و مثل همیشه با همان سادگی خاص خودش حرف‌هایی را مطرح کرد که اکنون بخشی از آنها باعث دردسر وی شده است.

اعتراض بیرانوند به بخش مدیریت و دریافتی بازیکنان باعث شده تا اکنون شایعه‌ای جدی در بین بازیکنان این تیم در خصوص جریمه ۱۰ درصدی این دروازه‌بان شکل گیرد. با توجه به مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس این مبلغ جریمه به معنای کسر یک و نیم میلیاردی قرارداد این فصل او خواهد بود. موضوعی که حسابی شماره یک پرسپولیس را عصبانی کرده و او امیدوار است این اتفاق در حد همان شایعه بماند.

شماره یک پرسپولیس با اشاره به موفقیت فصل گذشته این تیم مدعی شده که باشگاه بیش از همیشه باید به دنبال تامین منابع لازم برای پرداختی به بازیکنان باشد. باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی فصل گذشته این تیم در سه تورنمنت، با کسری بودجه ۱۰۷ میلیاردی بابت پرداخت آپشن‌های قهرمانی به بازیکنان و اعضای تیم مواجه شد و تاکنون نیز موفق به پرداخت آن نشده است و تنها ۲۰ درصد از مطالبات بازیکنان به حساب آنها واریز شده است. مساله‌ای که بیرانوند نیز به آن اشاره کرد و حتی در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شد که در صورت اعتصاب بازیکنان، هواداران نیز باید از این اتفاق حمایت کرده و آنها را همراهی کند.

این بخش از صحبت‌های بیرانوند که مدیریت باشگاه را نشانه گرفته، باعث شده تا شایعه مربوط به دعوت شماره یک ملی‌پوش این تیم به کمیته انضباطی و جریمه ۱۰ درصدی او از ساعاتی پیش به شکل جدی دنبال شود و به صحبت اصلی رختکن این تیم نیز تبدیل شده است.

بازیکنان پرسپولیس اما به بیرانوند وعده‌ داده‌اند که در صورت رقم خوردن چنین اتفاقی پشت او در آمده و حمایت کامل خود را که گلایه ‌هم‌تیمی‌هایش را مطرح کرده، از وی نشان دهند. گفته می‌شود بیرانوند نیز که بابت این شایعه نزدیک به واقعیت شاکی شده، اعلام کرده در صورت احضار به کمیته انضباطی در آن حضور نخواهد یافت و صحبت‌هایش به شکلی نبوده که بخواهد این اتفاق متوجه وی شود.

از سوی دیگر در باشگاه نیز این موضوع مطرح شده که بعد از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، با توجه به شرایط شکل گرفته باشگاه و خصوصا رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس، بخش عمده‌ای از مبلغ آپشن مطالبات بیرانوند را (۹۰ درصد) به وی پرداخت کرده و این موضوع که او اکنون در مقام سخنگوی بازیکنان از موضوع عدم دریافت مطالبات مربوط به آپشن قرارداد، صحبت کرده، خارج از منافع وی است.

در این رابطه اما جالب اینجاست که بیرانوند بعد از دریافت مطالبات مربوط به آپشن قراردادش، از دو دریافتی اخیر باشگاه در خصوص درصد قرارداد محروم مانده و ۲۰ درصدی که دیگر بازیکنان دریافت کرده‌اند را نگرفته است تا به این شکل بار دیگر از دریافتی‌ها عقب بماند.

با این حال باید دید با توجه به حاشیه شکل گرفته، باشگاه به چه شکل این موضوع را مدیریت خواهد کرد و آیا بیرانوند به کمیته انضباطی دعوت می‌شود و شامل کسر قرارداد خواهد شد یا خیر.

کد مطلب: 203522
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *