۰
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۸

رسمی و فوری: بیرانوند دو ساله بست!

بعد از فسخ قرارداد اکنون علیرضا بیرانوند بدون مشکل و در توافقی در صلح و آرامش، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
رسمی و فوری: بیرانوند دو ساله بست!

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ورزش سه، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی پس از 72 ساعت جنجالی و پرماجرا، سرانجام راهی باشگاه پرسپولیس شد و پس از مذاکرات نه چندان طولانی، پای قرارداد دو ساله را امضا کرد.

این در حالی است که بیرانوند صبح روز دوشنبه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده بود و شایعات بسیار زیادی پیرامون انتقالش به استقلال وجود داشت و حتی طرفین مذاکره بایکدیگر را نیز تائید کردند اما در نهایت همه چیز به شکلی متفاوت تغییر کرد.

شب گذشته بیرانوند اعلام کرده بود که در آستانه یک تصمیم دشوار قرار دارد و صبح امروز نیز علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال به هواداران این تیم گفت مذاکره با بیرانوند ادامه خواهد یافت تا اینکه با ورود وحید امیری به ماجرا، بیرانوند در مسیر بازگشت به پرسپولیس قرار گرفت.

بیرانوند که البته دیروز هم پالس‌های مثبت برای حضور دوباره در پرسپولیس را به رضا درویش داده بود، ابتدا در محلی خارج از ساختمان باشگاه به مذاکره با قرمزها پرداخت و سپس وکیل خود را به ساختمان پرسپولیس فرستاد و در نهایت با همراهی وحید امیری وارد ساختمان پرسپولیس شد.

 


نکته جالب اینکه در تمام این ساعات و روزها، گروهی از هواداران پرسپولیس و استقلال علاوه بر وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، در مقابل مقر باشگاه خود نیز حضور یافتند و از نزدیک اتفاقات را دنبال کردند.

در نهایت این هواداران پرسپولیس بودند که به آنچه می‌خواستند رسیدند و طرفداران استقلال با ناراحتی خیابان سعادت آباد را ترک کردند و مدیران باشگاه نیز در پی این انتقال، از سمت خود استعفا دادند.

بیرانوند که پیش از فسخ قرارداد نیز قراردادی به مدت دو سال دیگر با پرسپولیس داشت، بار دیگر پای برگه دو ساله را امضا کرد تا حضورش در پرسپولیس تا لیگ بیست و چهارم تمدید شود.

کد مطلب: 198673
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *