۰
جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

هوش مصنوعی به کمک دوربین تلفن‌های همراه سامسونگ می‌آید!

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و تراشه‌ی Snapdragon ۸ Gen ۳ در گلکسی S۲۴ اولترا به ارائه‌ی ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی روی این گوشی کمک می‌کنند.
هوش مصنوعی به کمک دوربین تلفن‌های همراه سامسونگ می‌آید!
به گزارش مردم سالاری آنلاین،سامسونگ ویدئوی جدیدی منتشر کرده که برخی از ترفندهای جالب دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی درکنار پردازنده Snapdragon ۸ Gen ۳ را روی گوشی‌های هوشمندش نشان می‌دهد. این ویژگی‌ها ترکیبی از مشخصات گوشی پرچم‌دار بعدی شرکت کره‌ای یعنی گلکسی S۲۴ اولترا را تأیید می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های موردانتظار در دوربین سری گلکسی S۲۴ با نام ISOCELL Zoom Anyplace شناخته می‌شود. این قابلیت برای حسگرهای ۲۰۰ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده و از فناوری ردیابی هوش مصنوعی اختصاصی و موتور هوش مصنوعی کوالکام در Snapdragon ۸ Gen ۳ استفاده می‌کند.

Zoom Anyplace می‌تواند به‌طور خودکار سوژه‌ی مورد نظر را در ویدئو ردیابی کرده و فیلم‌های کوچک‌شده و کل صحنه را به‌صورت فول‌فریم و هم‌زمان ضبط کند. این یعنی با یک دوربین، دو ویدیو ۴K دریافت خواهید کرد که یکی از آن‌ها روی سوژه زوم و آن را ردیابی می‌کند و دیگری درحالت استاندارد ثبت شده است. این شرکت می‌گوید رنگ‌ها و زاویه‌ی ویدیو در هر دو نمای ضبط‌شده مشابه خواهد بود.

به‌نوشته‌ی Androidauthority، ویژگی Zoom Anyplace همچنین می‌تواند سوژه‌ای را ردیابی کند و آن را به‌طور لحظه‌ای و هنگام حرکت در صحنه، تحت فوکوس نگه‌ دارد. با این فناوری می‌توان با حفظ وضوح ۴K، روی هر ناحیه زوم کرد.

سامسونگ همچنین فناوری جدید E۲E AI Remosaic را در ویدیوی خود معرفی کرده که هدف آن، کاهش زمان پردازش و افزایش کیفیت تصویر است. این شرکت ادعا می‌کند فناوری مذکور، سرعت ثبت تصاویر با دوربین گوشی را تا دو برابر افزایش می‌دهد.

کد مطلب: 205371
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *