۰
جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰

گوشی پرچمدار سامسونگ گران‌ شد

سامسونگ رومانی فعالیت تبلیغاتی جدیدی را شروع کرده که به موجب آن افرادی که بین ۲۶ ژوئیه تا ۲ آگوست گلکسی زد فلیپ ۵ را پیش‌خرید کنند، ۱۰ دستگاه دریافت خواهند کرد. طبق معمول، همراه با این فعالیت یک PDF مربوط به شرایط و ضوابط نیز ارائه می‌شود که در آن قیمت دستگاه فاش شده است.
گوشی پرچمدار سامسونگ گران‌ شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از دیجیاتو،گلکسی زد فلیپ ۵ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۶۵۹۹ لئوی رومانی قیمت خواهد داشت که معادل ۱۴۹۸ دلار آمریکا (یا ۱۳۳۵ یورو ، حدود ۷۰ میلیون تومان) است. برای مقایسه، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۴ سال گذشته میلادی با قیمت ۵۷۰۰ لئوی رونمایی شد، بنابراین مدل جدید ۱۶ درصد گران‌تر است.

تاکنون در گزارش‌های مختلفی به قیمت گلکسی زد فلیپ ۵ اشاره شده است. اوایل این ماه براساس اطلاعاتی از یونان، در گزارشی مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی ۱۳۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده بود. روز گذشته نیز در گزارشی از فرانسه اعلام شده بود که مدل ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه ۱۲۰۰ یورو قیمت خواهد داشت.

با این نکته باید توجه داشت که کشورهای مختلف اتحادیه اروپا مالیات بر ارزش افزوده متفاوتی دارند. این میزان در رومانی ۱۹ درصد، در یونان ۲۴ درصد و در فرانسه ۲۰ درصد است. قیمت پیش از مالیات بر ارزش افزوده نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گوشی تاشو سامسونگ طبق اطلاعات رومانی ۱۱۲۰ یورو و در فرانسه ۱۰۰۰ یورو است. گزارش یونانی نیز نشان می‌دهد که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی دستگاه ۱۰۵۰ یورو قیمت دارد.

سامسونگ چند هفته قبل به‌طور رسمی اعلام کرد که رویداد گلکسی آنپکد بعدی خود را در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۴ مردادماه) برگزار می‌کند. انتظار می‌رود در این رویداد شاهد معرفی گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ‌۵، سری گلکسی واچ ۶ و خانواده گلکسی تب S۹ باشیم.

کد مطلب: 199182
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *