۰
سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳

افزایش سقف معافیت مالیاتی از سوی رئیس‌جمهور تایید شد

رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: افزایش سقف معافیت مالیاتی از سوی رئیس‌جمهور تایید شده و در اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۳ سقف معافیت ماهیانه که ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود، افزایش خواهد یافت.
افزایش سقف معافیت مالیاتی از سوی رئیس‌جمهور تایید شد
به گزارش  مردم سالاری آنلاین به نقل ازایسنا، طبق لایحه بودجه سال آینده، سقف معافیت مالیاتی سالانه ۱۲۰ میلیون تومان و ماهانه ۱۰ میلیون تومان لحاظ شده است اما قرار شده در اصلاحیه لایحه این میزان افزایش یابد و طبق آنچه محمد هادی سبحانیان امروز در توئیتی اعلام کرده، افزایش سقف معافیت مالیاتی از سوی رئیس‌جمهور تایید شده و در اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۳ سقف معافیت ماهیانه ۱۰ میلیون تومانی افزایش خواهد یافت.

بر این اساس، با پیشنهاد سازمان امور مالیاتی و تایید رئیس‌جمهور در بودجه سال ۱۴۰۳ سقف معافیت مالیاتی کارکنان، کارمندان و اصناف و مشاغل افزایش خواهد یافت.

همچنین در این زمینه داوود خدابنده - رئیس مرکز روابط عمومی سازمان امور مالیاتی - اظهار کرده که سازمان امور مالیاتی از ابتدا افزایش سقف معافیت مالیاتی کارمندان و اصناف را به سازمان برنامه پیشنهاد کرده بود که الحمدالله با تایید رئیس جمهور این مهم محقق خواهد شد.

گفته می شود نحوه مالیات ستانی در بودجه در حال اصلاح است و سازمان امور مالیاتی پیشنهاد داده که سقف معافیت های مالیاتی کارکنان و کارمندان با افزایش ۲۵ درصدی از ۱۰ میلیون تومان به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سقف معافیت مالیاتی اصناف و مشاغل نیز با افزایش ۱۱۰ درصدی از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۱۰۰ میلیون تومان برسد.
کد مطلب: 207151
برچسب ها: معافیت مالیاتی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *