۰
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۵

رزرو بلیط قطار رعد در فلای‌تودی

شرکت ریلی رعد یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های حمل و نقل راه آهن کشورمان به شمار می‌رود. این شرکت با استفاده از قطار درجه یک اسپانیایی و ارائه خدمات و امکانات بسیار خوب، مسافران را در مسیر تهران تبریز و بالعکس جابجا می‌کند و توانسته است رضایت صد درصدی مسافران را به‌دست آورد. در این مطلب با نحوه رزرو بلیط قطار رعد در سایت فلای‌تودی و همچنین انواع قطارهای این شرکت و امکانات آن‌ها آشنا خواهید شد.
رزرو بلیط قطار رعد در فلای‌تودی

شرکت ریلی رعد یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های حمل و نقل راه آهن کشورمان به شمار می‌رود. این شرکت با استفاده از قطار درجه یک اسپانیایی و ارائه خدمات و امکانات بسیار خوب، مسافران را در مسیر تهران تبریز و بالعکس جابجا می‌کند و توانسته است رضایت صد درصدی مسافران را به‌دست آورد. در این مطلب با نحوه رزرو بلیط قطار رعد در سایت فلای‌تودی و همچنین انواع قطارهای این شرکت و امکانات آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی قطار رعد

شرکت ریلی قطار رعد به‌عنوان یکی از شرکت‌های مسافربری راه آهن محبوب است که در مسیر تهران تبریز فعالیت دارد. این شرکت در سال 1384 آغاز به کار کرده است و با استفاده از قطار سهند، مسافران را در مسیر ریلی پرتردد تهران تبریز و تبریز تهران جابجا می‌کند. البته این قطار توسط شرکت راه آهن رجا نیز در مسیرهای ریلی مختلف فعالیت دارد.

قطار رعد یک قطار درجه یک لوکس اسپانیایی است و در انواع 2 و 3 ستاره توسط شرکت‌های راه آهن ایران نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید آنلاین و آسان بلیط این قطار، مراحل زیر را طی کنید.

راهنمای خرید بلیط اینترنتی قطار رعد در فلای‌تودی

وب‌سایت فلای‌تودی آسان‌ترین روش برای خرید بلیط قطار است. از طریق این سایت به‌راحتی و تنها با چند کلیک می‌توانید بلیط این قطار را برای تاریخ و زمان موردنظرتان رزرو و خریداری نمایید.

مرحله جستجو بلیط

ابتدا وارد صفحه رزرو بلیط قطار فلای‌تودی شوید و سپس نوع بلیط قطار را انتخاب کنید. در این سایت، بلیط‌های یک‌طرفه و رفت و برگشت قطار رعد به فروش می‌رسد. مبدأ و مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را مشخص کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید. خواهید دید که لیستی از گزینه‌های موجود به درخواست شما نمایش داده می‌شود.

مرحله رزرو بلیط

پس از کلیک روی گزینه جستجو، لیستی از تمامی قطارهای رعد موجود برای تاریخ موردنظر به شما نشان داده می‌شود. در این مرحله می‌توانید از فیلترهایی که سایت فلای‌تودی در اختیارتان گذاشته استفاده کنید تا گزینه موردنظر را سریع‌تر بیابید.

پس از انتخاب قطار مناسب و ساعت حرکت موردنظرتان به صفحه ورودی اطلاعات هدایت خواهید شد. در این صفحه باید اطلاعات مسافران را وارد کرده و برای پرداخت هزینه به صفحه پرداخت بروید.

مرحله خرید بلیط

در مرحله آخر و پس از نهایی شدن پرداخت، بلیط اینترنتی قطار رعد از طریق ایمیل برایتان ارسال خواهد شد. اگر در هرکدام از بخش‌های فوق به راهنمایی نیاز داشتید، می‌توانید با پشتیبانی سایت فلای‌تودی تماس بگیرید. پشتیبانی این سایت به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات کاربران سایت هستند.


 

امکانات و خدمات قطار رعد

در واگن‌ها و کوپه‌های قطار رعد، امکانات متنوع و متعددی برای راحتی و رفاه مسافران در نظر گرفته شده است. در هر واگن دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد و این به‌خصوص برای سالمندان و افراد توان‌خواه مزیت محسوب می‌شود. برخی دیگر از مهم‌ترین امکانات و خدمات قطارهای این شرکت ریلی عبارتند از:

برخورداری از سیست تهویه مطبوع در واگن و کوپه‌ها

کوپه‌های عایق شده و بدون نفوذ صدا و سرما

سیستم صوتی و تصویری متصل به شبکه‌های داخلی جهت سرگرمی در کوپه‌ها

وجود پریز برق 220 ولتی در هر کوپه

ارائه سرویس خواب تمیز و ضدعفونی شده

امکان سفارش غذا در کوپه‌ها

انواع قطار رعد

درحال حاضر، شرکت رعد انواع قطار سهند را در کلاس‌های مختلف 3 ستاره 4 تخته و 2 ستاره 6 تخته به کار می‌گیرد. قطارهای 3 ستاره 4 تخته یک قطار معمولی هستند که امکانات بیشتری نسبت به قطارهای 2 ستاره ارائه می‌دهند.

در قطارهای سه ستاره رعد در کوپه‌های 4 تخته امکاناتی همچون مانیتور مجهز، سیستم تهویه مطبوع، صندلی‌های قابل تخت‌شو و امکان سفارش غذا وجود دارد. اما در قطارهای دو ستاره رعد که 8 کوپه 6 تخته دارند، فقط سیستم تهویه مطبوع و برخی دیگر از امکانات قطارهای معمولی ارائه می‌شود. البته باید توجه داشت که بلیط‌های این دو با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند.

قیمت بلیط های قطار رعد

شرکت ریلی رعد نیز مانند تمامی شرکت‌های فعال در مسیر راه آهن، واگن‌های خود را با امکانات متنوعی روانه خطوط ریلی کشور می‌کند. قیمت بلیط قطار رعد نیز با توجه به نوع واگن‌ها و خدمات و امکانات آن متغیر خواهد بود. بلیط‌های این قطار، همچنین بسته به زمان رزرو با قیمت متفاوتی عرضه می‌شوند. در فصل‌ها و ایام کم‌تقاضا، بلیط‌ قطارهای این شرکت با قیمت پایین‌تر از معمول به فروش می‌رسد.

یک راهکار عالی دیگر برای خرید بلیط ارزان قطار رعد، رزرو کوپه‌های دربست به جای بلیط‌های مجزا است. بنابراین در مسافرت‌های خانوادگی و گروهی، مسافرت با کوپه‌های دربست این قطار بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.



 

نکاتی درخصوص بلیط قطارهای رعد

اگر قصد دارید با قطارهای این شرکت به سفر بروید، حتما نکات زیر را در خصوص بلیط‌های آن مدنظر داشته باشید.

کنسلی بلیط قطار های رعد

امکان کنسلی بلیط‌های قطار رعد وجود دارد؛ اما برای درخواست آسان و دریافت سریع هزینه پرداختی، بهتر است از طریق سایت فلای‌تودی اقدام به خرید کنید؛ زیرا در صورت احتمال کنسلی به سادگی و به صورت آنلاین می‌توانید درخواست کنسلی خود را ثبت کنید تا هزینه بلیط مشخص شده به شما عودت داشته شود.

بلیط لحظه آخری قطار رعد

یکی از راهکارهای تهیه بلیط قطار ارزان، خرید بلیط‌های لحظه آخری است. بلیط‌های قطار رعد نیز هنگامی که زمان زیادی به ساعت حرکت قطار باقی نمانده با قیمت ارزان به فروش می‌رسد. بهتر است گزینه «هشدار قیمت» سایت فلای‌تودی را فعال کنید، تا اعلان‌های بلیط‌های لحظه آخری را مشاهده کنید.

حمل خودرو با قطار رعد

امکان حمل خودرو با قطار رعد وجود دارد. در صورت نیاز به این خدمات، باید هنگام جستجو برای خرید آنلاین بلیط قطار در سایت قلای تودی، تیک گزینه «حمل خوردو می‌خواهم» را فعال کنید.

ممنوعیت‌های قطار رعد

در صورت خرید بلیط قطار رعد باید به این نکته توجه داشته باشید که حمل اجناسی از جمله مواد آتش‌زا و سوختی، حیوانات اهلی و وحشی، بارهایی با وزن و ابعاد بسیار بزرگ، اسلحه، مواد منفجره، مواد سمی و اسیدی، مواد بدبو وبیماری‌زا، مهمات و مواردی از این قبیل در این قطار ممنوع است.

مراحل و نکات رزرو و خرید آنلاین بلیط قطار در سایت فلای‌تودی

در این مطلب با نحوه رزرو و خرید اینترنتی بلیط قطارهای شرکت رعد در سایت معتبر فلای‌تودی آشنا شدید. قطار رعد یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های ریلی کشورمان است که با واگن‌های سهند در مسیرهای تبریز تهران و بالعکس فعالیت می‌کند. قطارهای 2 و 3 ستاره این شرکت به نسبت قیمت بلیط آنها، امکانات خوبی دارند. در سایت فلای‌تودی امکان جستجو و بلیط‌ قطارهای این شرکت، خرید بلیط‌های لحظه آخری و همچنین کنسلی و استرداد هزینه فراهم شده است.

کد مطلب: 209901
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *