۰
يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۸
مظفر خبر داد:

احتمال انتخاب کاندیدای خارج از ائتلاف 2+1

رئیس ستاد کمیته سه گانه با بیان اینکه شورای هماهنگی ستاد ائتلاف سه گانه با حضور نمایندگان کاندیداها در حال شکل گیری است، گفت: کمیته ائتلاف سه گانه ویژگی تمام نامزدهای انتخاباتی حتی نامزدهای خارج از مجموعه خود را مورد بررسی قرار می دهد و ممکن است کاندیدای نهایی خارج از ائتلاف سه گانه باشد.
به گزارش مهر، حسین مظفر در نشست خبری خود که صبح امروز یکشنبه در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، با اشاره به یکی از ویژگی های ائتلاف سه گانه گفت: ائتلاف سه گانه فقط از میان کاندیداهای خود نامزد معرف نمی کند بلکه تمام نامزدهای موجود در سطح جامعه را بررسی و صلاحیت های آنان را مورد کنکاش قرار می دهد و هر نامزدی که صلاحیت و شایستگی و امکان جذب رای را داشته باشد را حتی خارج از مجموعه ائتلاف سه گانه انتخاب و همه ظرفیت ها را برای حمایت از آن فرد بسیج خواهد کرد.
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه ترکیب کمیته ای که نظرسنجی ائتلاف سه گانه را انجام می دهد ، چگونه خواهد بود؟ گفت: کسانیکه نظرسنجی می کنند هیچ نسبتی با کاندیداها نخواهند داشت اما کمیته ای که نظرسنجی را مدیریت می کند ترکیب آن از نمایندگان نامزدها خواهند بود و نتیجه نظرسنجی‌هایی که بدون وابستگی و مستقل انجام می شود را بررسی خواهند کرد
وی در جواب این سوال افزود: ما باید مراحلی را برای رسیدن به گزینه نهایی طی کنیم اولا باید شورای هماهنگی ستاد را تشکیل دهیم که در مراحل شکل گیری است و در این شورای هماهنگی نیز نمایندگانی از کاندیداها حضور دارند که مدیریت ستاد را در سطح کلان و استان ها دنبال می کنند و کمیته های رسانه و نظرسنجی را بعد از تشکیل ستادهای اصلی تشکیل می دهیم.
مظفر همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا کمیته سه گانه در نظرسنجی های خود به کارآمدی و سابقه اجرایی کاندیداها که مدنظر مقام معظم رهبری نیز هست توجه خواهد کرد، گفت: تصمیمی که در این ائتلاف صورت می گیرد جدای از وجدان عمومی جامعه نیست.
رئیس ستاد ائتلاف سه گانه خاطر نشان کرد: در کنار نظرسنجی های عمومی شایستگی ها و معیارهای صلاحیتی را مورد توجه قرار می دهیم و ائتلاف سه گانه بر ویژگی کاندیداهایی که موجب اقتدار و کارآمدی مدیر اجرایی شوند، تاکید دارد.
کد مطلب: 21003
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *