۰
سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۰

سورپرایز تازه برای متقاضیان خودروهای وارداتی

عرضه خودروهای وارداتی به متقاضیان جدید به زودی کلید می خورد.
سورپرایز تازه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
به گزارش مردم سالاری آنلاین،رییس سازمان توسعه تجارت گفت امکان ورود متقاضیان جدید خودروهای وارداتی به سامانه یکپارچه فروش به زودی فراهم می شود و آنها نیز می توانند برای خرید محصولات تولیدی برندهای جهانی خودروساز اقدام کنند.

آن طور که مهدی ضیغمی گفت برخی از خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه موجود است که متقاضیان اولیه محصولات وارداتی که اسفند سال گذشته برای خریداری آنها نام نویسی کردند چندان تمایل به خریدار آنها ندارند. بنابراین این خودروها به صورت مازاد در سامانه یکپارچه فروش وارداتی ها موجود است.

معاون وزیر صمت تاکید کرد این خودروهای وارداتی مازاد به روزدی در دسترس متقاضیان جدید قرار می گیرد تا آنها در صورت تمایل نسبت به خریداری کردن خودروهای وارداتی مازاد، اقدام کنند.

 

بررسی خوروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی نشان می دهد عمده خودروهای بی مشتری محصولات برندهای چینی هستند.

ضیغمی نیز در اظهارات خود به این موضوع اشاره می کند و می گوید خودروهای وارداتی مازاد بیشتر محصولات چینی هستند.

براساس سخنان رییس سازمان توسعه تجارت متقاضیان خودروهای وارداتی ترجیح می دهند محصولات برندهای غیر چینی را خریداری کنند. این اتفاق سبب می شود تا خودروهای چینی عرضه شده بی مشتری بماند.

به نظر می رسد منظور از خودروهای چینی مازاد محصولات برند چانگان باشد. خودروسازی سایپا تا کنون دو خودرو را از سبد محصولاتی شریک سابق خود وارد کرده است.

چانگان CS 35 پلاس و همچنین چانگان CS 55 پلاس دو خودروی هستنند که مدیران سایپا از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در دسترس متقاضیان قرار دادند.

نکته قابل توجه این است که دو خودروی برند چانگان عرضه شده در سامانه یکپارچه چندان نیز نتوانستند نظر بازار را جلب کنند.

فاصله قیمتی میان قیمت این خودرو در سامانه یکپارچه و بازار به نسبت سایر محصولات وارداتی که پایشان به بازار خودرو رسیده در کف قرار دارد.

البته ضیغمی زمان در دقیق باز شدن سامانه یکپارچه ورود خودروهای وارداتی را به روی متقاضیان اعلام نکرده با این حال متقاضیان خرید محصولات برندهای جهانی خودروساز گوش به زنگ باشند.

کد مطلب: 210416
برچسب ها: واردات خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *